Fisher Price Little People

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Carla1980, Feb 7, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Carla1980

Carla1980 VIP lid

Jul 16, 2006
    5,833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Kyra wordt bijna 1 en nu wilde we haar iets geven van Fisher Price Little People.

Wie heeft hier ook iets van? Wat heb je dan en vindt de kleine het leuk om mee te spelen?

Alvast bedankt voor de reacties!

Groetjes Carla

2. Jucade

Jucade VIP lid

Jul 20, 2006
    18,229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Dan lijkt mij t huis of boerderij t leukste. Ikzelf heb voor Justin op n treinset geboden. Leuk spul hè?!

3. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

Jul 8, 2006
    8,361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Joris heeft ook een paar dingen van fisher price little people, het enige wat hij ervan leuk vind zijn de poppetjes die erbij zitten :)

4. Patricia1980

Patricia1980 Bekend lid

Dec 11, 2006
    504
    0
    0
    Alyssa heeft het huis (een soort poppenhuis), een paarse auto met poppetje, baby en buggy, en nog wat losse poppetjes van Little People.
    Ze is er helemaal gek van, en kan er heel zoet mee spelen. Dat huis staat s'avonds op haar kamer, en dat is het eerste wat mee naar beneden moet s'ochtends van haar.
    Ik ben ook van plan om de boerderij voor haar te gaan halen want die schijnt ook erg leuk te zijn.

5. Silvie

Silvie Fanatiek lid

Aug 16, 2005
    3,910
    0
    0
    Woerden
    Britt speelt ook alleen met de poppetjes. Ze heeft de boederij, en vind op het knoppie drukken dat je een paard hoort hinneken ook wel leuk, maar er echt mee spelen doet ze niet

6. nicole26

nicole26 Niet meer actief

Ik heb een soort van circuswagen met poppetjes en sara grijpt er wel elke keer naar , maar meestal slaat ze er een beetje mee of bijt ze erin :) dus ik denk dat ze er nog wat te jong voor is ... maar het is leuk speelgoed voor die kleintjes ..

7. sim

sim Niet meer actief

ik heb nog heel veel van mijn dochter (is net 10 geworden) heb de garage, de boerderij, een schoolbus, vliegtuig en kan zeggen dat het heel duurzaam speelgoed is. was zelfs vergeten om de batterijen er uit te halen, heb ze wel inmiddels vervangen, maar echt geweldig speelgoed!

die garage valt hier erg in de smaak, door die glijbaan waar je auto's van af kunt laten rijden :)

8. Celinaaa

Celinaaa Bekend lid

Sep 8, 2007
    609
    0
    0
    Fryslân
    Sil heeft ook wat spullen van Fisher Price een treinset,, maar hij speelt er nog niet echt mee maar dat komt nog wel denk ik,.

9. nimian

nimian Lid

Apr 12, 2007
    54
    0
    0
    We hebben hier de boerderij, een boot, een treinset van geotrax en heel veel poppetjes en beestjes.
    Ondanks mijn jongens nu 9 en 5 zijn word er nog heel veel mee gespeelt.... dus je hebt er ook echt wat aan.

Groetjes

10. Carla1980

Carla1980 VIP lid

Jul 16, 2006
    5,833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Bedankt voor jullie reacties!

11. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

Dec 29, 2005
    4,389
    0
    0
    Keano heeft ook wat spullen van Little People zoals:
    - de circustrein
    - de garage (erg populair)
    - de manege
    Erg leuk spul, alleen speelt Keano er nog niet bewust mee!

Liefs,misspuma

12. noura

noura VIP lid

Apr 27, 2006
    8,819
    0
    0
    hier ook laatst een hele partij gekocht

boerderij
    garage
    trein met rails en station
    brandweer
    pretpark
    circus
    schoolbus
    en nog heel veel
    maar het enigste wat hij leuk vind is wat pakken op de grond gooien en dan terug in de speeldoos, en de poppetjes in zijn mond. dus hij is echt nog niet er aan toe. maar dat komt nog wel.
    we hebben alles nog apart staan, behalve wat autotjes

13. pim

pim Fanatiek lid

Sep 22, 2005
    3,970
    0
    36
    Nijmegen
    Wij hebben er ook aardig wat van (boerderij, schoolbus, garage, brandweerwagen). Emme vindt het echt leuk om er mee te spelen. Poppetjes er in en eruit, geluidjes maken etc. Echt het rollenspel spelen doet ze nog niet, maar dan kan ook nog niet op deze leeftijd.

Pim

Share This Page