Jeetje, ik dacht dat ik de enige was met dit 'probleem'.... Maar hoe doen jullie dat dan met (borst)voedingen? Ik wil nml zoveel mogelijk steeds hetzelfde doen; slapen, voeden, spelen, slapen, voeden, enz (het bekende rust en regelmaat verhaal dus) maar ja, ik ben haar dan iedere 2 uur aan het voeden en dat is toch wel erg veel. Ik probeerde een voeding tussendoor over te slaan maar ja, ze is zo gewend dat ze na het slapen de borst krijgt dus ze begon te huilen... Ik geef haar nu maar 2x dezelfde borst dus dan krijgt ze iedere 4 uur een andere 'verse' borst. liefs Lara
Tja ik geef geen BV maar heb in feite hetzelfde probleem. Mijn zoontje is ook gewend om na ieder slaapje de fles te krijgen want ben destijds met RRR begonnen tezamen met het inbakeren. Dat lukte eerst heel goed toen hij lag ingebakerd want toen sliep hij wel regelmatig zo'n 2 uur achter elkaar, soms zelfs wel 3 uur. Dus toen kwam ik heel goed uit. Maar nu ook niet meer...Soms probeer ik het een beetje te rekken met een half uurtje en hem dan te geven en soms geef ik hem dan minder maar vaker. Lastig he!
Het slapen-voeden-spelen-etc. is hier helaas gesneuveld. Ik zit sowieso op veel (8+) borstvoedingen en anders zou het helemaal de spuigaten uitlopen. Als ze wakker wordt, maar geen honger lijkt te hebben en ook niet meer in slaap valt, dan spelen we maar gewoon voor de volgende voeding. daarna valt ze soms dan meteen in slaap, maar anders spelen we nog maar wat door... Zij lijkt het allemaal wel prima te vinden en ik vind het wel gezellig (maar kom ondertussen natuurlijk nergens aan toe als ik alleen thuis ben met haar). We proberen de rust en de regelmaat maar zoveel mogelijk op andere manieren te handhaven.