Ik heb altijd begrepen dat, bij het geven van borstvoeding, de ongesteldheid vrij lang wegblijft. Ik ben nu bijna 6 weken geleden bevallen (via een keizersnede). Het vloeien na de bevalling is bij mij al 2 weken geleden opgehouden. Echter vanaf gisteren vloei ik weer vollop, inclusief gruwelijke stolsels (sorry voor de onsmakelijkheid). Nu vroeg ik mij af of ik toch niet (nu al) ongesteld ben geworden... Heeft iemand hier ervaring mee?
Het zou kunnen hoor. Er zijn kort geleden meerdere topics over bv en ongesteldheid geweest. Mischien kun je ook even zoeken ?
Ik werd 7 weken na mijn bevalling voor het eerst ongesteld, ook bij volledige borstvoeding (inclusief nachtvoedingen). 'k Was toen nog maar 1 week echt gestopt met vloeien! Na drie menstruaties is het weer gestopt. Inmiddels ben ik al niet meer ongesteld geweest sinds de kerst! Snap er geen hout van, maar vind het helemaal prima!
Ik ben nog steeds niet ongesteld, en nee ik ben niet zwanger. Het is echt per vrouw verschillend, hier trouwens ook een ks.
Het kan, het hoeft niet. Ik had dit ook na een keizersnede, dacht dat het een menstruatie was, maar het bleek een nabloeding, want mijn cyclus kwam uiteindelijk pas na 21 maanden weer terug.
Hé Diksmama, Heb jij ook gehad dat het tussendoor helemaal weg is geweest? En had je ook nog stolsels bij het nabloeden? Eerst dacht ik hier ook aan, omdat het vooral oud bloed leek, maar nu is het echt helderrood. Verder trouwens geen last van de gebruikelijke ongesteldheidsklachten, maar ik kan wel merken dat de bostvoeding terugloopt.
ik kreeg na 6 wkn weer mijn eerste menstruatie.. daarvoor een week of 2 redelijk wat gebloed in vergelijking met de navolgende weken, maar dat was eigenlijk nagenoeg niets, en soms een paar dagen niets, en dan weer een paar dagen wel...maar dat was wel "oud bloed" elke keer... heb wel met een week of 4 dezelfde "pijn" gehad die ik (bijna) altijd heb tijdens mijn eisprong, en terugrekenend vanaf het moment dat ik mijn 1e menstruatie had klopte dat dus wel... maar goed je zult inmiddels wel weten dat het voor iedereen anders is, de 1 wordt het na 5-6 wkn alweer, en de ander wordt het pas weer na maanden... gr.smoekie
6 weken na de bevalling menstruatie ofwel "grote opruiming" en daarna niet meer.... en nee ook niet zwanger
Na 6 weken inderdaad "grote opruiming" Toen na 1 week (dus 7 weken na de bevalling) voor het eerst weer echt ongesteld. Toen ook spiraaltje laten plaatsen en sindsdien constant wat bloedverlies..
Ik ook nog niet zit nog steeds te wachten wil graag weer zwanger worden maar ja schiet niet op zo grrr waaromkomt hij bij mij niet snel balen
Hier ook nog niks.. Net als appeltje, wel vaak gedacht dat het eraan zou komen door buikkrampjes etc. Maar ja, het kan nog lang duren heb ik begrepen..
Ik ben vandaag voor het eerst ongesteld geworden. Dus na 7,5 maand! Ik heb het niet gemist :-S Ben meteen alweer chagrijnig en prikkelbaar. Heeeeeeeeerlijk die hormonen :-S