hoi hoi. vanacht ging ik naar de wc ik ging weer lekker terug naar bed. en opeens kreeg ik behoorlijke steken in me rug aan de rechter kant. het trok soms een beetje naar me buik toe. en de baby was ook opeens actief. de steken duurde niet lang ongeveer 1 a 2 min... zouden dit oefenweeen zijn?
ja het was echt maar die ene keer gisteravond. verder heb ik al last van bekken pijn. zal dus nog even moeten afwachten met oefen weeen denk ik
Hoi ik had dit 2 weken geleden ook heel erg. Ik zat op de bank savonds en ging staan en toen kwam het ineens opzetten er zaten op gegeven moment steeds 3 min tussen. maar ik had het meer in m`n buik. Begon onderin en trok zo naar boven.. Denk idd oefenweeen of banden pijn. groetjess
Klinkt inderdaad als oefenweeën. Hopelijk heb je ze niet te lang en te vaak.. kan erg irritant zijn want het zegt niets over wanneer je kindje bedenkt te komen. En oja... echte weeën zijn HEEEEEL anders!
haha Hoe voelen echte weeen dan en hoe weet je wanneer t begint? Ik zie niet echt op tegen de bevalling zelf maar t idee wanneer je vruchtwater verliest en wanneer de weeeen beginnen, dat onzekere stukje vind ik wel heeeel spannend! Liefss
Oh, geloof me.. je weet het echt. Oefenweeën gaan weg als je bijvoorbeeld gaat douchen. Weeën voelen gewoon anders en heftiger. Of je vliezen zijn gebroken kun je gemakkelijk controleren door op je hand te blazen. Stroomt het dan uit je, dan zijn je vliezen gebroken (even opvangen). Zo niet, is er niets aan de hand (afscheiding).