overdag erg overstuur

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Daffel, Dec 1, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Daffel

Daffel Lid

Jan 23, 2011
    17
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik hoop dat iemand nog advies heeft voor mij.

ons dochterje 7 weken heeft sinds vorige week dinsdag problemen om overdag te slapen.. in begin dacht ik dat ze misschien gewoon niet moe was, maar maandag was ik met haar voor eind controle bij de verloskundige en lag ze heerlijk te slapen opeens begint ze oorverdovend te gillen en je zag haar verkrampen
    ze is dan niet meer te troosten. dinsdag, woensdag en vandaag ging het hetzelfde. vandaag was het zelfs zo zielig ze strekte zicht alleen maar uit het leek wel een plank..
    ze krijgt al inflacol tegen krampen, fv tegen krampen. ik heb geen idee meer.
    durf ook niet meer overdag met haar boodschapjes te doen want als ze eenmaal huilt krijg ik haar op geen enkele er manier meer stil..
    's avonds is ze zo moe dat ze eigenlijk altijd slaapt tot ze weer trek krijgt.

herkent iemand dit misschien?

2. Blinq

Blinq Bekend lid

Jan 12, 2011
    708
    0
    0
    Als je denkt dat het krampjes zijn (volgens mij zit de piek rond 8 weken als ik me niet vergis...) dan kun je misschien ABC Dophilus poeder gebruiken. Is een probiotica, zoiets als Yakult voor volwassenen zeg maar. Ik gebruik het nu een week of 3 en werkt echt super! Eigenlijk geen krampen meer, alleen een enkele als ze aan het poepen is. Werkte hier na een kleine week, en ik doe een mespuntje in water oplossen bij elke voeding (ik geef ook fv)

Succes!

3. bloempie 1983

bloempie 1983 Bekend lid

Aug 24, 2010
    741
    0
    0
    overijssel
    ja zeker herkenbaar, alleen is dit bij ons iedere avond. Krijsen krijsen, helemaal verkrampt. Dus ik ben ook van mening dat dit darmkrampen zijn. Gebruik nu ook infacol sinds zaterdag, maar merk nog geen verschil, wil het nog even aankijken tot na het weekend. Zat zelf ook nog te denken aan kma. Maarja dat weet je natuurlijk ook niet zeker, maar er moet iig iets gebeuren want dit is voor haar (en ons) echt niet meer leuk. Huilen oke, hoort erbij, maar echt helemaal overstuur iedere avond is echt niet grappig meer. Misschien is een osteopaat nog iets?
    Hoe gaat bij jou kleintje het met de ontlasting? hier zitten er soms behoorlijk wat dagen tussen. Nu 6 dagen... Alleen geef ik borstvoeding en dan kunnen ze je daarmee dus niet helpen omdat het bij borstvoeding wel 10 dagen weg mag blijven!

4. Daffel

Daffel Lid

Jan 23, 2011
    17
    0
    0
    NULL
    NULL
    @blinq: waar kan ik ABC Dophilus halen?

de ontlasting gaat goed door. ze heeft ongeveer 2 volle luiers per dag en vooral net wanneer ze helemaal schoon is van een badje weet ze zich zelf weer helemaal onder te krijgen ;)
    ik zat ook aan de osteopaat te denken en heb vandaag de huisarts gebeld voor een verwijsbrief, maar kan pas dinsdag terecht.. (weet dat ik ook zonder verwijzing kan maar met verwijzing krijg ik tot 1000 euro vergoed.)

5. Blinq

Blinq Bekend lid

Jan 12, 2011
    708
    0
    0
    Volgens mij kun je het wel alleen via internet bestellen. Ik heb het hier besteld: SOLGAR ABC Dophilus powder | DA Drogisterij Parfumerie De Lekpoort

Osteopaat is ook een goede ja. Ben er pas nog geweest i.v.m voorkeurshouding en dat gaat nu een stuk beter. Ze voelde ook meteen even bij haar buikje, en dat was allemaal goed zacht en soepel. Weet niet of het helpt tegen de krampje omdat ik tijdens het bezoek al een tijdje die probiotica gebruikte.

Welke voeding geef je eigenlijk als ik vragen mag? Misschien dat je daar ook nog iets mee kan? Ik geef nu Nutrilon Omneo vanaf dat ze 3 weken is (BV lukte niet meer) omdat we de voeding moesten indikken vanwege verborgen reflux. Daar ging het meteen ook een stuk beter mee, en daarna met de probiotica nagenoeg geen meer.

Share This Page