Onze zoon van 20 maanden slaapt normaal nog 1x overdag, van ongeveer 12.30 tot 15. De laatste weken slaat hij soms dat slaapje over. Is dat niet een beetje jong nog? Onze oudste stopte met slapen overdag met 3 jaar. Vind het nogal een verschil. Hoe is dat bij andere kindjes?
hier hield dochter het met 19 a 20 mnd voor gezien met overdag slapen. Zoonlief slaat ook regelmatig het overdagdutje over sinds hij 14 mnd is. Van de 7 dagen slaapt hij er nog een dag of 2 a 3 en ook nog weleens een dutje onderweg, maar dan slaapt hij zeker niet in bed meer.
Volgens mij verschilt het heel erg.. Vriendin van me heeft een zoontje van 3 maand en die wil al niet meer slapen.. Die slaapt trouwens de nachten ook erg goed hoor..!! Dus is dan waarschijnlijk niet meer moe, dat komt misschien nog wel weer.. Maar denk dat het wat de oudere kindjes betreft, erg verschilt..
Hier is ze bijna 22 maanden en slaapt s middags 3 uur. Ze geeft zelf ook aan dat ze wil slapen. Ik hoop dat ze het nog heeeel lang blijft doen, in elk geval tot 2e uk een paar maandjes oud is Voor nu ook ideaal, kruip ik er ook even lekker in.
Bedankt voor de reacties. Wat een verschillen, het is dus echt per kindje anders blijkt weer... ff aankijken hoe het zich ontwikkeld hier.