Speenkoortje

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Jill J, 24 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jill J

    Jill J Fanatiek lid

    12 apr 2007
    1.091
    0
    0
    Verstandelijk gehandicapten kindjes
    Valkenswaard
    Just laat zijn speen wel hónderdduizend keer vallen (mag een beetje overdrijven hé... :D ) als hij in bed ligt...
    Je kunt dus hónderdduizend keer op en neer naar boven...
    Ik durf het nog niet aan om zo'n speenkoortje in bed te gebruiken, doen jullie dit wel?
    Kun je die dingen 'vertrouwen'?
    Ik heb er een met kralen en een met een knuffel...
    Dan lijkt me die met die kralen zowiezo af te vallen.
    Het vervelende is dat wij boven laminaat hebben dus op het moment dat zijn speen valt hoor je een behoorlijke 'pók' en daar word hij wakker van...
    Just gebruikt eigenlijk alleen in bed nog maar een speentje, zo door de dag heen eigenlijk niet meer, op moeilijke momenten na maar die heeft hij zelden...
     
  2. Nemo

    Nemo Niet meer actief

    Heb je zo'n speen met een ring ? Dan kun je daar ook een doekje (spuugdoekje) aan vast knopen. Kan je kindje zijn/haar speen weer snel vinden in zijn/haar bedje.
     
  3. Tinkerbell81

    Tinkerbell81 Fanatiek lid

    20 dec 2005
    3.152
    0
    36
    ja inderdaad en als dat niet lukt kan je altyd van difrax ook zon doekje kopen...moet geloof ik met heel smal klittenbandje door dat gat van die speen
     
  4. chacha

    chacha Fanatiek lid

    20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Volgens mij raden ze het ook af om een speenkoord in bed te gebruiken.

    Maar zoals gezegd heb je van die doekjes die je er aan vast kunt knopen (van difrax en ook van labellabel)
     
  5. Zeeuwsmeisje

    Zeeuwsmeisje Fanatiek lid

    9 aug 2006
    3.051
    1
    0
    zeeuws-vlaanderen
    Voor het pokgeluid kan je misschien een leuk kleedje leggen anders ... bij ikea hebben ze bijv. wel leuke.
     
  6. stitch

    stitch Fanatiek lid

    24 sep 2006
    1.561
    0
    0
    ik zou het persoonlijk niet doen.(speenkoord in bed)
    maar dat spuugdoekjes idee vind ik wel wat.
    ik zelf heb altijd een handdoek naast het bed liggen :) voor dat pok geluid.
     
  7. Jill J

    Jill J Fanatiek lid

    12 apr 2007
    1.091
    0
    0
    Verstandelijk gehandicapten kindjes
    Valkenswaard
    Heb ik ook aan gedacht maar je wil niet weten waar die speen ooit terrecht komt...
    Hij kan heeeeel ver gooien in zijn slaap, dan zou ik zijn hele kamer moet en bekleden...
     
  8. Jill J

    Jill J Fanatiek lid

    12 apr 2007
    1.091
    0
    0
    Verstandelijk gehandicapten kindjes
    Valkenswaard
    Die doekjes ken ik niet, ga s ff kijken!
    Thanks voor de tip!
     
  9. stitch

    stitch Fanatiek lid

    24 sep 2006
    1.561
    0
    0
    :) :) :)
     
  10. Judith75

    Judith75 VIP lid

    9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Een koordje in bed gebruiken lijkt mij ook niet zo'n goed idee idd. Die Difrax-doekjes werkt hier goed!
     
  11. Jill J

    Jill J Fanatiek lid

    12 apr 2007
    1.091
    0
    0
    Verstandelijk gehandicapten kindjes
    Valkenswaard
    Ówwwwwwwww jéééé wat hebben jullie gedaan!? #-o
    Nou ben ik op die difrax site gaan kijken voor die doekjes...
    Nou die heb ik besteld, maar niet alleen dat!
    Pfff wat een leuke dingen joh!

    :D Tanks voor de tip!
     
  12. PetraK

    PetraK Fanatiek lid

    19 sep 2005
    1.222
    0
    0
    Amsterdam
    Je vroeg er zelluf om hahahaha

    Maar net als alle andere ... never een spenekoortje in bed..

    Doekjes zijn een uitkomst. Ware het niet dat Danischa het niet wil met doekje er aan....
     
  13. tassie

    tassie Fanatiek lid

    23 mrt 2006
    1.888
    0
    36
  14. zwangie

    zwangie Actief lid

    9 apr 2007
    127
    0
    0
    Ik wist helemaal niet dat difrax die doekjes verkocht. Wij hadden vanuit het ziekenhuis een spuugdoekje aan haar speen, maar de kraamhulp en wijkverpleegkundige zeiden dat dat persé niet mag omdat ze die over hun neus kunnen trekken en dat is dan gevaarlijk. Is dit soms na een bepaalde leeftijd over? (Zoals jullie begrijpen heb ik hier ook een speen-probleem.... :D ).
     
  15. illuminate

    illuminate Actief lid

    20 apr 2007
    416
    0
    0
    Ik gebruik een speentje voor het slapen (zonder ring), en trek daar de punt van een monddoekje doorheen.
    Mark slaapt onder een lakentje en dekentje. Ik sla het uiteinde van het lakentje en dekentje om, en stop hem stevig in. Het uitende van het monddoekje doe ik dan onder het omgeslagen deel van zijn lakentje en dekentje. Ingewikkeld verhaal, maar hiermee zorg ik ervoor dat het monddoekje niet op zijn gezichtje komt. Ik ben daar huiverig voor.
     
  16. zwangie

    zwangie Actief lid

    9 apr 2007
    127
    0
    0
    Klinkt handig, maar mijn dochter maait enorm met haar armen en ligt (ondanks een soort bakerdoek) soms met haar lakens onderaan het bed en dan 10 cm hoger dan ik haar had neergelegd. :confused:
    Dat is trouwens volgens mij ook de reden dat ze d'r speen verliest, ze is gewoon te druk bezig....
     

Deel Deze Pagina