Hallo, even een vraag. Mijn mannetje is vanmiddag plotseling uit zichzelf gaan zitten(ben helemaal trots nu natuulrlijk ). hij kan zijn evenwicht nog niet goed houden en valt dan na een paar minuten weer om, maar wel steeds opnieuw gaan zitten dus... maar in de box doet hij dit nu ook, en als die dan zit dan probeert hij zichzelf bij de spijlen en de rand omhoog te trekken tot de staanhouding. Moet ik dit nog even aankijken? of kan ik de bodem beter laten zakken nu...? strax let ik eens niet op (ben in de keuken ofzo bezig) en dan staat hij inene zonder dat ik er op let, en omdat hij lang is (heeft nu de lengte van een dreumes van ong. 1 jaar bijna 76 cm) ben ik bang dat die uit de box ofzo gaat vallen strax. Heeft iemand ervaring met dit? en wat zouden jullie doen?
Ik heb nog geen ervaring hiermee (mijn meisje is bijna 5 maand) maar ik zal direct de box naar beneden zetten. Straks valt hij! Leuk trouwens, dat hij begint te zitten! Weer een mijlpaal!
Ik zou 'm ook nu meteen naar beneden zetten! Hier staat 'ie ook al naar beneden, omdat Milan soms met behulp van de spijlen gaat zitten. Beter te vroeg dan te laat toch .
Ik zou hem naar beneden doen hoor... hadden wij ook rond de 7 of 8 maanden al omdat Fenne zich toen ook begon op te trekken... veels te gevaarlijk! En denk je ook aan het bedje?
zou ik ook doen hoor en wat cool! kun je mij eens uitleggen hoe hij dat doet, gaan zitten? mijn zoontje zit zo graag, maar kan er nog niet zelf voor zorgen. misschien kan ik het eens voordoen
11je, mijn dochtertje kan pas sinds 2 weken zelf gaan zitten. Met 7 maanden kon ik haar neerzetten en bleef ze wel stevig zitten, maar zelf die beweging maken om te gaan zitten lukte steeds maar half... ze leunt dan op 1 armpje en gaat half op 1 bil zitten, het enige wat ze dan nog moest dan was afzetten met dat ene armpje (beetje lastig uit te leggen) maar dat deed ze dus niet. Succes met oefenen haha, ik denk dat je gewoon nog even geduld moet hebben en je kleine moet neerzetten!
Ik heb de bodem inm. laten zakken, wel zo veilig idd. hij trok zich vanochtend al bij de salontafel op, dus dat duurt niet lang meer... @ 11je Hij gaat eerst in de kruiphouding staan, en dan doet hij zijn ene beentje naar voren en het andere beentje schuift die onder zijn kontje door zodat die ook naar voren komt, en dan gaat die zitten... beetje vreemde manier maar hij komt in de zithouding en vanuit de zithouding gaat die zich nu optrekken...