bolle buik normaal?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door MissFlower, 30 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    Misschien hele domme vraag maar stel hem toch!

Is het normaal dat een dreumes van 22 maand nog een hele bolle buik heeft? als ze naakt is dan zie je dat het onder ook echt in een soort punt naar voren staat, door die bolle buik krijg ik vaak ook veel broeken niet dicht :rolleyes:

2. toet

toet Fanatiek lid

7 apr 2006
    1.802
    0
    0
    Volgens mij wel...hier is het ook zo,haar naveltje komt er zelfs uit...

3. Agapi

Agapi Bekend lid

31 mei 2006
    688
    0
    16
    Cyprus
    Mijn meisje is lang en slank maar heeft in verhouding ook een hele bolle buik. Met een uitpuilend naveltje.

4. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Ja hoort zo. Dat is de houding tot en met de peuter/kleuterleeftijd. Dan gaat het veranderen.

5. Bluesky

Bluesky VIP lid

1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Daar heb ik toevallig van de week een stukje over gelezen, ik weet alleen niet meer waar. Maar het heeft idd met de natuurlijke houding van een dreumes/peuter/kleuter te maken.

Ik dacht al dat Jelle mama aan het nadoen was met zijn bolle buikje en zijn uitpuilende naveltje... :) :)

6. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    ok gelukkig maar! ja ze is verder ook best stevig maar aan foto's van toen ze jonger was kun je wel zien dat ze langer en slanker wordt..

7. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Hier ook nog 1 met zo'n bol buikje! Elke keer als hij in het zwembad loopt hij extra nog erger met de buik naar voren... Heb dat toen eens gevraagd aan het CB, maar komt idd wel goed. Meestal voordat ze naar school (kleuterschool) gaan is zoiets vaak weer in balans zeg maar...

Deel Deze Pagina