Mag en kan dit?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door -, 2 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Mijn lieve dochtertje is 2 weken oud. Nu moet ik heel eerlijk zeggen dat ik de BV helemaal niet meer zie zitten. Het maakt me onzeker omdat ik niet weet of ze genoeg binnenkrijgt en ze ook heel vaak gewoon aan mijn borst ligt te sabbelen ipv drinken.

Nu heb ik net mijn borsten gekolft en in een flesje gedaan. Dit dronk ze meteen helemaal op. Kan en mag ik gewoon overgaan op flesvoeding of is dit helemaal niet goed en moet ik gewoon even volhouden? :cry:

Wat vinden jullie?

2. troela

troela Actief lid

30 nov 2006
    226
    0
    0
    catering
    ik heb er geen ervaring mee, maar lijkt mij dat het wel mag, als ze de borst niet wil maar wel flesje, het belangrijkste is dat ze het binnenkrijgt toch?

3. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Ik zou overleggen met de VK of het consultatiebureau voor je iets gaat veranderen.

4. shanka

shanka Actief lid

28 apr 2006
    256
    0
    0
    almere
    ja het lijkt mij ook dat dit gewoon mag maar je zou het wel moeten afbouwen ivb met stuwing enzo

5. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Natuurlijk mag en kan het. Jij kiest zelf wat voor voeding je je kindje geeft. Ik zou idd wel even advies vragen over het overschakelen van voeding en stuwing.

6. wuppie

wuppie Bekend lid

16 jul 2006
    621
    0
    0
    hoi,