's ochtends vroeg 7 uur overstuur wakker worden..

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door zonnetjes, 20 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zonnetjes

zonnetjes Fanatiek lid

19 aug 2006
    3.079
    1
    0
    drenthe
    dit heeft sophie nu al vanaf donderdag geloof ik. is dit een fase? vanochtend was het trouwens half 7 :confused: ik hoop het, want er zaten 2 vrije (uitslaap) dagen bij :)

2. chantalk

chantalk Fanatiek lid

Ik hoop het voor je :)
    Ik mocht willen dat Luca tot half 7 sliep. Hij wordt nu vanaf het verzetten van de klok iedere morgen tussen 5 en 6 wakker.
    Met daarbij nachten dat we uren met hem bezig zijn om hem in slaap te krijgen.

Uitslapen? Wat is dat? ;)

3. Lara11

Lara11 Niet meer actief

ons meisje wordt standaard tussen half 7 en 7 wakker. Ze gaat ook om 19.00 uur naar bed en slaapt dan klokje rond. Voordeel is dat ze op de kdv-dagen niet wakker gemaakt hoeft te worden (dat vind ik zo sneu, een lekker slapend kind wakker maken), nadeel is dat hier nooit uitgeslapen kan worden...
    Ik weet niet wat je normaal gewend was, maar rond die leeftijd ging ons meisje ook over van 2 naar 1 slaapje. Mijn ervaring zegt dat alles wat ´even anders is´ meestal wel weer rechttrekt.

groetjes
    Amber

4. zonnetjes

zonnetjes Fanatiek lid

19 aug 2006
    3.079
    1
    0
    drenthe
    nou wat we eigenlijk gewend zijn: zowiezo tussen half 8 en half 9. ligt eraan hoelaat ze op bed ligt, maar uiterlijk om 8 uur. maar jeetje, we zijn verwend, ik vind half 7 /7 uur wel heeeeeel vroeg hoor voor een vrije dag. en ja, 9 vd 10x moet ik haar wakker maken op kdv dagen.
    en ondanks dat ze vandaag om half 7 al wakker was, heeft ze vanmiddag 1 slaapje gedaan van half 1 tot half 4

5. zonnetjes

zonnetjes Fanatiek lid

19 aug 2006
    3.079
    1
    0
    drenthe
    Hij wordt nu vanaf het verzetten van de klok iedere morgen tussen 5 en 6 wakker.

jeetje, wat doen jullie dan in vredesnaam als je om half 6 al wakker bent???

6. Djenno is de laatste maand ook steeds rond half 7 wakker. Ik hoor hem dan wat brabbelen en een beetje spelen. Ik laat hem dan meestal (als ik vrij ben) lekker spelen tot 7 uur en dan geef ik hem zijn flesje, knuffel en speel even met hem tot een uur of 8 en dan leg ik hem weer even in zijn bedje.
    Meestal slaapt hij dan nog even tot hooguit half 10 en kan ik nog even blijven liggen en me op mijn gemak douchen en aankleden.

7. zonnetjes

zonnetjes Fanatiek lid

19 aug 2006
    3.079
    1
    0
    drenthe
    vannacht was het om hafl 2 een paar keer raak, maar vanochtend werden we pas om hafl 10 wakker :)

8. niva

niva Fanatiek lid

16 nov 2006
    2.300
    0
    0
    lvg begeleidster kinderen/jongeren
    hier was het wel een fase...rond dezelfde leeftijd trouwens..Sinds twee weekjes wordt ze ineens juist veel later (pas rond 8 uur) wakker...

9. chantalk

chantalk Fanatiek lid

Hij heeft een lampje op zijn kamer wat om half 7 aangaat.
    Dan mag hij pas uit bedje.
    Meestal komt hij dan bij ons op bed liggen en mag hij even tv kijken...kunnen wij nog even wakker worden :)

10. niva

niva Fanatiek lid

16 nov 2006
    2.300
    0
    0
    lvg begeleidster kinderen/jongeren
    Wij geven onze frummel trouwens wel es een schone pamper een flesje drinken een speeltje, een stukje fruit en zetten zachtjes de radio aan en zo kan ze zich nog wel een half uur vermaken (ook wel langer maar dat vink zelf zo raar)

Deel Deze Pagina