hebben jullie dat echt netjes bijgehouden? met alle datums en fotootjes enz erbij? ik was er in hetbegin echt fanatiek me bezig maar heb het nu helaas een beetje laten liggen. ik weet dus ook niet meer op welke dag precies hij bijv. zijn tandje kreeg.(de volgorde weet ik nog wel) of het aller eerste stapje deed. nu ik veel vrije tijd heb ga ik er weer aan beginnen als hij naar de creche is maar vind het zo jammer dat ik het niet heb bijgehouden.
Ik heb wel alles bijgehouden in m'n agenda, alles eerste keren en bijzondere dingen. Heb alleen nog geen tijd gevonden om het in de boeken bij te houden en ook de babyalbums liggen hier nog leeg te liggen
hihihi je hebt het tenminste nog bijgehouden in je agenda. ik heb hier zoveeel spulletjes liggen..de eerste handwerkjes op de creche..alle folderstjes en uitslagen van tijdens de zwangerschap. "tekeningen van hem" zit eraan te denken om het gewoon tot 1 groot verzamel plakboek te maken. ook alle kaartjes van de geboorte tot aan zijn eerste verjaardag. zelfs het sinterklaas gedichtje dat hij van zijn oma had gehad toen hij nog niet was geboren heb ik nog. en zijn eigen eerste sinterklaasbrief.
Eigenlijk alles wat voor zijn eerste verjaardag gebeurde, heb ik wel redelijk goed bijgehouden. Daarna niet meer. Ook meer omdat het nu zo'n subtiele ontwikkelingen zijn dat het niet meer fatsoenlijk bij te houden is. Woordjes, tandjes etc. hou ik wel nog precies bij. Foto's maken is ook aanzienlijk minder geworden na zijn eerste verjaardag. Geen idee waarom eigenlijk. Ow ja...er staat vrijwel nog niks in de albums
de fotos maken doen we hier nog wel..maar die staan dan ook zolang op de camera dat ik soms niet eens meer weet wanneer ze zijn gemaakt. (geen idee hoe je de datum instelt )
Ik heb/houd met beide kids alles heel goed bij! Echt alles.. Behalve met Layla na een tandje of 6 ging het zo snel dat ik de tel en data kwijt raakte... Maar de rest staat allemaal in babyboeken en fotoalbums
Eerlijk bekennen, ik ben daar niet zo heel correct in, vergeet dat soort dingen steeds te noteren. Ik weet niet meer de datum van het eerste tandje, maar wel op welke leeftijd dat was, dat tevens met rollen, staan, kruipen en lopen. Ik ben met foto's ook heel erg, heb vorig jaar december voor het laatst foto's besteld. Toen had ik ook al een jaar niets besteld en nam me voor dat beter bij te houden, maar ondertussen heb ik weer over de 1000 foto's om uit te zoeken. Heb een deel laatst al uitgezocht, maar de rest moet nog. Zo'n 2 x per jaar pak ik de babyboeken erbij (van de ontwikkeling) en vul ze in.
Ik heb zo'n boekje van baby's eerste jaar..iedere maand moet je SHV wat vragen over de maand invullen.Dat doe ik ook netjes en plak achterin wat leuke foto's.Nu heb ik wel nog verlof en maar 1 kindje..kan me voorstellen dat het als ik weer aan het werk ben,of bij een tweede meer erbij in gaat schieten.We zullen zien!Van de zwangerschap heb ik zelfs 2 boeken..lees ik nu ook nog vaker in terug,erg leuk!Op de pc heb ik per maand de gemaakte foto's bij elkaar in een mapje.Scheelt een hoop uitsorteren!
het is zeker leuk om al die dingen terug te lezen. als ik alleen al de dingetjes van de eerste paar maanden terug lees..denk ik al van ooo wat leuk!!!!! dat ik dat erbij heb geschreven. dus dat wil ik nu echt weer bijhouden. ik ga vanavond es alle fotos sorteren dat scheelt idd een hoop werk. ik wil gewoon minimaal 1 compleet fotoboek met aller erop en eraan.
ik wist al dat ik het niet goed zou bijhouden dus heb ik het ander aangepakt. vanaf dag 1 heb ik de foto's die genomen zijn in mappen egzet uit welke maand het komt. 1 hele map voor juli, 1 hele map voor augustus enz enz. Ook heb ik het héle eerste jaar een dagboek bijgehouden, hiervan ga ik een echt boek maken, moet alleen nog even een drukker vinden en het geld bij elkaar zoeken. ik wilde na het 1ste boek nog een boek maken, 2 t/m 5jaar ofzo. maar dit is redelijk mislukt, nu al. heb het allemaal niet zo goed bijgehouden meer na zijn 1ste verjaardag. Ik hield t bij op Microsoft Word maar die doet t niet meer dus het bijhouden is dan wat lastiger geworden. ik dwaal beetje af haha. foto boeken nooit bijgehouden (met plakken en knippen) maar omdat ik het netjes bij heb gehouden per maand, kan ik dit alsnog een keer doen als ik dat wil.
ik ga aankomende woensdag met Tycho zn boek beginnen. Ik wilde dat al eerder doen maar het komt er gewoon steeds niet van. Elke keer als ik wil beginnen is er wel wat. liefs