Hoi Adrienne, Hopelijk kun je ons helpen. Onze kleine meid is 5 weken oud. Ze slaapt sinds tien dagen in haar ledikant op haar eigen kamer. In het begin ging dit super maar nu lopen we er tegenaan dat ze savonds niet wil gaan slapen. Ze laat zich de hele dag makkelijk wegleggen maar als wij in bed willen is het drama. Ik begin al om half tien , maar slapen doet ze pas vanaf twee uur! Ze is de hele tijd wakker. Honger lijkt ze niet te hebben. Als ik haar wil aanleggen doet ze alleen maar heel wild en word ze steeds bozer en wilder. Haar bedje is lekker warm (nog steeds kruik). Muziekdoosje helpt niet. Luier is schoon en ook lijkt ze het zelf niet koud te hebben, behalve dat ze hele koude handen heeft. Ze zwaait wel vaak erg wild met haar armen en benen, maar toch heb ik ook niet het idee dat het krampjes zijn. Ze is echt de hele tijd klaarwakker en wil helemaal niets! Heb je tips voor ons????
Deze vraag hoef je niet meer te behandelen. We zijn inmiddels bij de HA geweest omdat het steeds erger werd. Hebben met wat paracetamol weer een gelukkig kind.