Dreumes 15 maanden zo snel moe

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door aardbei1707, 9 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. aardbei1707

aardbei1707 Fanatiek lid

20 aug 2012
    4.244
    681
    113
    Kom ik weer met een topic over slapen. Ik vind het zo lastig!

Mijn dochter kan sinds een week echt lopen, ze doet het heel de tijd en valt ook nog vaak hoor. Maar ze is er veel mee bezig.

Nu merk ik sindsdien dat ze ook zo snel moe is. Vandaag was ze even wakker van half 7 tot kwart over 7. Ze is toen niet uit bed gegaan hoor maar om kwart over 7 weer in slaap gevallen tot kwart over 9. Ik denk nou dan kan ze vandaag wel 1 slaapje doen. Maar rond half 11 weer allemaal jammer etc. Nu dus net weer op bed gelegd.. terwijl ze vanochtend zo lang heeft geslapen!

Zo dit te maken kunnen hebben omdat ze opeens kan lopen? ook heeft ze zoveel honger. als der eten op is, wordt ze boos en gaat ze huilen (dit gaat dan wel weer over) maar voorheen was dat niet.

Of is dit een sprongetje? bij mijn dochter was het meestal zo dat ze juist weinig ging slapen als ze in een sprongetje zat..

Wie herkent dit?

2. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    het kan best zo zijn dat ze sneller moe is door het lopen. Dat vraagt behoorlijk energie van zo'n kleintje. Mijn zoontje was in die periode ook wat sneller moe en sliep zeker 2x per dag nog. (pas sinds 4 weken nu over naar 1 slaapje)
    Ook haar hongergevoel kan daardoor wel komen. verbruikt veel "brandstof" om t zo maar te noemen om te lopen. Mijn zoontje ging toen wat meer eten (2 boterhammen was niks tussen de middag) nu eet hij weer wat minder.

3. kwebbel86

kwebbel86 Niet meer actief

Ik denk dat ze op het moment meer energie verbruikt dan voorheen. Lekker wat gezonde dingen toestoppen, extra boterham, extra hap fruit, extra warm eten, goed laten drinken en ook op verzoek laten slapen. Het trekt zich vanzelf weer recht :)

4. Prins03

Prins03 Fanatiek lid

13 nov 2012
    3.695
    2
    0
    Hier precies hetzelfde. Hij loopt nog niet los dan, maar is wel erg druk met oefenen :D ..

Hij is ook rond 07.00 even wakker maar blijft in bed, valt weer in slaap tot ongeveer 09.00 en gaat dan om 10.30 weer voor ongeveer 2 uur!

Deel Deze Pagina