Voetenzak weer uit de kast?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door kleine vogel, 23 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kleine vogel

29 mei 2007
    36
    0
    0
    Het is weer behoorlijk koud hè?

Hebben jullie de voetenzak weer op de wandelwagen? Of een dekentje?

Op de fiets kan ik haar ook niet in een voetenzak leggen dus vroeg me af of ik dat met de wandelwagen wel moet doen?

Zou fietsen dan te koud zijn?

Groetjes mama van bijna 11 maanden Jenna! x

2. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    ik zat ook al te denken om de voetenzak van onze kinderwagen aan de buggy te maken omdat het zo koud is youame krijgt altijd hele koude beentjes

op de fiets gaat dat denk ik niet denk dat je dan zo'n fleece dekentje kan gebruiken

3. beertje1985

beertje1985 Bekend lid

4 dec 2006
    733
    1
    0
    De voetenzak gebruik ik nu alweer een aantal weken.. Ik ga vooral 's avonds veel wandelen met mijn moeder en Fienne dus dan is het wel nodig..

4. hardloper

hardloper Niet meer actief

ik heb bij de meisjes op de fiets altijd een skipak gebruikt. die heb ik inmiddels weer uit de kast getrokken, want ineens is het weer aardig koud, en voorop vangen ze veel wind. ik gebruik in de wagen altijd een zak, maar op de fiets dus een skipak. met voetjes, en handjes :D

5. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Ik gebruik de voetenzak ook al weer sinds een week. Ze zitten stil in de wandelwagen dus kunnen het snel koud hebben

6. Lente

Lente Bekend lid

12 jun 2007
    615
    0
    0
    Sinds dit weekend heb ik de voetenzak ook in gebruik, met name omdat de broekjes aan de onderkant nogal wijd kunnen zijn en ze dan toch snel koude beentjes krijgen.
    Op de fiets heb ik haar nog niet gehad, maar zat zelf ook al te denken aan een skipak of broek.

7. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
  8. Natascha30

Natascha30 Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.157
    0
    0
    Twente
    die heb ik ook gehad voor mijn oudste toen die nog voorop zat
    maar ik vond ze erg onhandig hoor
    heb hem weer verkocht
    heb hem als we op de fiets gingen een maillot en broek aan gedaan
    en nu in de fietskar heel af en toe en dan doe ik een lekkere fleecedeken over de benen

9. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    Hoe zo vond je hem onhandig?
    het lijkt mij wel ideaal, om nu telkens een skipak over de kleding aan te trekken is ook lastig lijkt me of namen jullie gewoon een paar maten groter?

deze vragen omdat ik wat zoek voor op de fiets nu de winter aan komt...nu is het alleen als het droogweer is hoor....anders zitten we warm in de auto ;)

10. Natascha30

Natascha30 Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.157
    0
    0
    Twente
    tja hoe zeg ik dat
    ik vond hem niet handig als je dan nog je kindje in het zitje moet doen en de benen in ddat benengedeelte moet krijgen terwijl je je pummel staat te tillen l
    ik heb hem paar keer gebruikt en toen had ik er de balen al van en verkocht en lekker een maillot en gevoerde broek ofzo aangedaan

11. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Heiloo
    is het dan niet zo...zo ziet het er uit dat hij openklapt dus net als een slaapzak eigenlijk?
    of moet je hem zeg maar net aantrekken als een broek?

12. Natascha30

Natascha30 Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.157
    0
    0
    Twente
    ik vind hem trouwens ook best kort voor de benen ik kreeg met 1 jaar zn benen er al niet goed in

je moet hem al op de fiets doen en je kan hem indd stuk openklappen maar mijn zoontje was niet echt een mager ding zeg maar en om hem vast te houden en dan die benen precies in dat ding te krijgen

tja mss zijn er mensen die het heel handig vinden ik niet
    ik denk dat ik gewoon een fleecedekentje overde benen zou doen ofzo

13. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Heiloo
    oke ben ook niet echt handig en tot nu toe gaan de benen van Teun alle kanten op behalve in de steuntjes :rolleyes:

dan maar een grotere maat skibroek kopen en die erover aan trekken?

Deel Deze Pagina