Heb jij misschien nog tips hoe ik Danisha kan aanleren om overdag in haar bedje te slapen of als eerste om alleen te slapen. Elke keer als ik haar weg leg dan wordt ze wakker en zet ze het op het brullen. Ze begint al gauw overstuur te huilen. Ik heb niet het gevoel dat de 10 minuten regel zou gaan helpen bij haar want ze is pas stil als ik haar pak Vandaag heeft ze vanaf 09.00 erg weinig geslapen Ik denk nog niet eens 2 uurtjes wat dan ook nog eens hazeslaapjes zijn van 15/30 min. Afgelopen dagen ging het wel wat beter maar nog slaapt ze overdag erg weinig. Op me arm valt ze dan in slaap maar als ik haar weg leg is ze gauw wakker en daardoor is ze dus huilerig en wil niks. Ik heb al een bakerzak gekocht en dat helpt savonds wel. We kunnen haar nu een stuk makkelijker wegleggen. Heeft het te maken met het licht? Want ze slaap alleen de "donkere" uren zeg maar heel goed en zodra het licht wordt dan is ze weer onrustig of zeg ik nu iets doms oh ja ze slaapt nu pas trouwens eindelijk sorry voor het lange verhaal maar dit vreet gewoon energie bij mij
Ik kan me voorstellen dat het ten koste van jezelf gaat zo, maar probeer toch een poosje consequent te blijven bij het naar bed brengen van je dochter. Blijf de 10 minuten regel handhaven.....kost veel tijd en energie....maar het werpt zeker z'n vruchten af. Echter je moet hier wel achter staan. dat het overdag wat lichter op de kamer is , is prima. Zo maak je direct onderscheid in het dag en nachtritme. Soms wil wat rommelen op de achtergrond ook wel eens helpen. Natuurlijk wordt ze snel stil als jij haar oppakt. Ze weten dit snel genoeg. Ilja