Zure poep!!!!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door butterfly1984, 11 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

Mijn dochter had voor de 2e keer gepoept vanmorgen, maar de 2 keer wat rook dat zuur zeg, echt niet normaal en zooooooooooo dun!!!
    Zo zuur stinken heeft ze nog nooit gehad?
    Kan het toch zo zijn dat het komt omdat er een kies doorkomt?

(ze heeft al 3 kiezen, maar daar geen zure poep van gehad, wel verhoging en dat ze niet te genieten was).

Liefs Butterfly.

Excuses voor dit smakelijke berichtje

2. mamavanukkie

mamavanukkie Fanatiek lid

2 jul 2008
    3.253
    16
    38
    Brabant
    Dat kan zeker wel hoor, bij mijn zoontje ga je af en toe ook over je nek als er een kies doorkomt. En het is hier ook maar soms, dat het zo vieze luier is.

3. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Heel herkenbaar als een tandjes-luier! Vies he?! ;)

4. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    Ja zure poep betekent hier dat er een tand of kies aan komt... vies he? :( ;)

5. Druif78

Druif78 VIP lid

11 feb 2008
    9.724
    1
    36
    Mijn zoontje had met het warem weer 3 dagen lange zure, waterdunne spuitpoep luiers (sorry voor de beschrijving....) het rook zuur, maar beet ook als een gek in zn huidje: vuurrood waren zn billetjes in no time!
    Ik durf niet te zeggen of het van tandjes kwam, want hij is pas 4,5 maand en ik heb nog niks gevoeld of gezien. Wel kwijlt ie veel en sabbelt ie veel op zn handjes. Maar als je het mij vraagt had ie gewoon een virusje oid of door de hitte niet zo lekker...?

6. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

zij is ook al dagen niet zo lekker, maar dat hoort denk ik ook weer bij dat er een kies doorkomt, ze had vorige week in 1 week 2 kiezen erdoor en staat er ook weer 1 op doorbreken, echt een grote bobbel.

Deel Deze Pagina