Hallo, Roan is bijna 3 maanden oud en slaapt 's nachts goed door. 's ochtends krijgt hij rond 9u zijn fles en gaat dan rond 10u weer naar bed. Normaal sliep hij dan echt tot half1, 1 uur. Nu is het na een uurtje al helemaal gedaan met de slaap. Ik laat hem dan wel even huilen maar na een tijdje wordt het krijsen en dan troost ik hem wel. Ik probeer hem in bed t houden tot ongeveer een half uurtje voor zijn voeding maar ik snap er niets van. s'middags gaan we altijd iets doen, wandelen ofzo. dan slaapt hij in de wagen wel. rond 17:00 u krijgt hij ook een fles en daarna naar bed. Ook deze cuclus slaapt hij voor geen meter meer sinds een paar weken. Soms is hij dan zo overstuur dat hij alleen nog maar rustig is in de draagdoek. De cyclus erna is hij altijd wakker voor het spelen en badje etc. Daarna fles en dan eindelijk slapen tot de volgende dag. Iemand enig idee waar het aan kan liggen dat hij ineens niet meer wil slapen overdag? Als ik hem bv uit bedje haal is ie ook niet tevreden hoor. Blijft maar jengelen, huilen, krijsen. (Hij heeft meds voor reflux trouwens)