Hoi Meiden, Ik ben dringend op zoek naar een goede Osteopaat voor mijn kleine prinses. Ze heeft reflux en huilt heel veel (6 uur op een dag). Het huilen is meer geweest namelijk 19 uur op een dag. Sinds ze Zantac heeft is dit terug gegaan naar 5-6 uur. Ziekenhuis ken niets meer voor me doen na haar opname van 8 dagen (verder niets medisch behalve haar reflux). Nu heb ik zulke goede verhalen gelezen over de osteopaat dat ik dat toch wil gaan proberen. Wie kan me verder helpen? Liefs Daantje82
Hoi Daantje82, (zit je niet ook bij de juli mama's 2008?) Goed, dat even terzijde! Ik heb een zoontje die ook reflux heeft en wrs ook kma. Ik ben nu 1x bij een osteopaat geweest maar in die tijd ook bij de ka geweest en zijn medicatie aangepast (is gewicht afhankelijk he, heeft je ka dat gezegt?). Het gaat nu erg goed, afkloppen! Hij huilt nog wel en slaapt weinig maar hij is tenminste vrolijk. De osteopaat zei dat hij 3-4 behandelingen nodig zou hebben en dat het dan over moet zijn. Ik ben in Houten gegaan maar denk dat dat te ver weg is voor jou. Je kan ook naar de website gaan www.osteopatie.nl en daar vind je osteopaten die aangesloten zijn bij de nvo, dus die zijn "betrouwbaar"! Hopelijk werkt het bij je meisje! Ik ben benieuwd of het bij ons nog verder gaat helpen en dat hij meer gaat slapen en minder huilen. Groetjes!
Mischien iets tever voor jou, maar wij zijn met ons meisje bij de osteo in nieuwendijk geweest.. ontzettend vriendelijke man die veel kindjes behandeld... Naamhr S.A.H.J. van Steen Adres: Singel 16-G 4835 CA Nieuwendijk Telefoon: 0183-405551
@ ling: Zit bij de juni-mama's Klopt medicijnen hangt af van het gewicht. Vrijdag nog de kinderarts aan de tel gehad, maar volgens haar hoeft de dosis niet omhoog Caithy weegt nu 6030gr en krijgt 2x daags 2ml Zantac. Ons dametje is ook een vrolijke meid en eigenlijk erg makkelijk. Slaapt al door ed. Alleen dat huilen overdag (hysterisch) is verschrikkelijk. Niets is goed en ze is met niets te troosten. Ik heb dan zoiets van wat is er, want een baby huilt natuurlijk niet voor niets zoveel..... Heb lang getwijfeld over een osteopaat, maar nu toch maar overstag. Baad het niet schaad het niet... Ga zeker ff kijken op die site! @ jantina: Thanx voor het adres meid! Als er nog meer meide adressen hebben, graaaag! Ken me niet zoveel schelen of ik ver moet rijden als die maar goed is.
Ik ben nu met Janna bij http://www.osteomartens.nl Ben een keer geweest. en ben erg positief. Zit in arnhem zuid. Janna keek meteen na de benadeling al recht. (ze heeft een voorkeurshouding) Zat ook recht in de maxicosi, was echt de eerste keer.
Ben net terug en kan niet anders zeggen als "GEWELDIG". Dit was precies wat ik verwacht had dat er met Caithy gedaan zou worden. Eerst het inleidende gesprek en heeft hij haar helemaal nagekeken. Alles vond onze kleine meid goed, zowel darmen als maag, no problem voor haar en moest ze lekker bij lachen. Tot hij bij haar hoofdje kwam, toen begon de ellende. Huilen, huilen, huilen! Al met al zijn we er dik een uur geweest. Hij weet bijna zeker dat het niet haar maag is waar het huilen vandaan komt (wat wij dus ook al meer als een week denken). Blijkt dat haar schedel constant onder een flinke druk staat (door de helse bevalling). Arme kind heeft dus al 3,5 maand hoofdpijn, echt zielig. Hij is er heilig van overtuigd dat hij Caithy kan helpen een vrolijke baby te worden. Volgende week mogen we weer, kijk er heel erg naar uit. Woon jij trouwens ook in Arnhem?
Nee woon in Bemmel. Maar we gaan overal voor naar Arnhem. Mijn man heeft er tot zijn 26ste gewoond. En ik heb er 2 jaar gewoond. Zelf kom ik helemaal niet hier vandaan.
Wij 80 euro per consult bij een osteopaat in Velp (gelderland). Hiervan wordt overigens maar 26 euro vergoed! Niet belangrijk als je kleine er beter van wordt, maar wel handig om te weten.
Gewoon vergeten te zeggen, dat ik het echt heel erg zielig vind voor je dochter, dat ze zo lang al hoofdpijn heeft. En ze kunnen het natuurlijk niet zeggen. Sneu hoor. Maar als het goed is is het snel beter en heb je een vrolijke baby! Ik betaal 77 euro per uur. Maar ben er zeker geen uur geweest. Weet dus niet wat ik moet gaan betalen. Mijn verzekering betaalt tot 200 euro per jaar!
Oké bedankt allemaal! Valt wel mee dan eigenlijk, ik had hier in de buurt namelijk een osteopaat gebeld voor informatie, en die was 135 euro per uur. Vond ik eigenlijk wel duur, maar ik had zoiets van: als het helpt hebben we het er wel voor over. Maargoed, als jullie rond de 80 euro betalen ga ik nog even verder bellen.