wennen aan een flesje

Discussie in 'Stel je vraag aan de kraamdeskundige' gestart door Danjay, 4 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danjay

Danjay Fanatiek lid

3 dec 2009
    1.407
    1
    0
    smurfenland
    Hallo Adriënne en Ilja,

Binnen zeer korte tijd zal ik gaan bevallen en ik ga dan bv geven, echter ben ik op dit moment bezig met een avondopleiding waarvan ik maar 8 lessen mag missen anders kan ik geen examen doen, inmiddels heb ik 2 lessen gemist en ik zal dus na de bevalling hooguit nog 4 keer kunnen missen (ik wil ook nog 2 lessen achter de hand houden)

Als ik naar school ben zal mijn man dus de fles gaan geven, vanaf wanneer zou ik dan het beste kunnen gaan oefenen en wat voor fles kunnen jullie mij aanraden die het best te combineren is met de bv?

alvast bedankt!

2. Adrienne

Adrienne Fanatiek lid
    Medewerker

9 mrt 2010
    2.192
    5
    38
    Hoi hoi,

Als de borstvoeding goed gaat, kun je na een week al wel proberen met een flesje. Je kraamverzorgende zal je hierover wel tips geven. Eigenlijk kan ieder flesje in combi met borstvoeding hoor. Het kan wel zo zijn dat ze niet uit iedere fles makkelijk drinken, dus is het even uit proberen tegen die tijd.

Gaat de borstvoeding minder goed, is het aan te raden om wat langer (paar weken) de fles achterwege te laten. Maar daar moet je niet vanuit gaan!

Ik wens je een goede bevalling!

Groetjes Adrienne

Deel Deze Pagina