Mijn zoontje is 6 weken oud en kan of wil niet slapen overdag. Hij slaapt alleen maar op mn arm, ws heb ik dit zelf gedaan maar hoe krijg ik hem nou zover dat hij in bed ga slapen Ik heb geprobeerd om hem wakker maar moe in bed te leggen maar dan is het krijsen, ik heb een kookwekker op 10 minuten gezet maar het werd alleen maar erger/harder zodat hij helemaal overstuur was. Iemand tips??
Op 6 weken sliep mijn dochter ook alleen op mij of in de draagdoek. Heb er mij nooit druk in gemaakt, want ik vind het eigenlijk best logisch voor zo'n klein prutsje. En kijk, het is vanzelf goed gekomen.
Mijn zoontje sliep de eerste weken overdag in de kinderwagenbak in de woonkamer. Ging altijd prima. Als hij onrustig was deed ik hem in de draagzak en viel hij altijd snel in slaap. Ook heel veel met hem op de bank gelegen... Lekker samen slapen. Ik mis het! Ik weet nog dat ik toen vaak dacht dat het niet goed zou zijn en dat hij nooit in zijn bedje zou slapen, maar het is hier ook gewoon goed gekomen. Moet er wel bij zeggen dat hij het ook niet fijn vond om plat te liggen vanwege verborgen reflux. Heeft hij verder nergens last van?
Is heel normaal rond deze leeftijd en vooral niet laten brullen. Accepteer het en het blijft echt niet zo. Wat kan helpen, hem stevig in een wikkeldoek rollen en na 20min diepin slaap wegleggen. Hier overigens beide kindjes rond 3 maanden vrij makkelijk zonder laten huilen in bed gekregen.
Sluit mij hier helemaal bij aan. Lekker toegeven aan de "mamahonger" en bij je houden. Zo een klein kindje kan je volgens mij nog niet "leren" in eigen bedje te slapen.
Dank jullie Hij moet niet perse maar hij drinkt er slechter door omdat hij moe is dus daarom zou ik het willen. Ik ga de tip van de wikkeldoek zeker proberen