Hoi allemaal. Wilde jullie even laten weten dat mijn dochtertje, Lynn, vandaag is opgenomen in het ziekenhuis. Na alle goedbedoelde adviezen hier, ivm darmkrampjes, is ze toch opgenomen en gaan ze haar observeren en daarna kijken wat ze heeft. De echo van de heupjes, ivm stuitgeboorte, wordt 2 maanden vervroegd en krijgt ze dus morgen al. Misschien heeft ze daar last van. Haar hoofd zat vast dus de gyn heeft haar letterlijk uit mij getrokken. Misschien last van haar nek? misschien idd haar voeding. Ze krijgt nu weer de gewone melk van nutrilon, zonder thee of druppels. Je kan in zo'n cirkel terecht komen en er dus niet meer uit geraken. ze gaan haar nu voeden om 8 - 11 - 14 - 17 - 20 - 24 slaan dus nacht over. of in ieder geval, gaan ze proberen. ben benieuwd of het ze lukt. Zijn nu dus allemaal dingen die ze gaan onderzoeken, want het schijnt niet normaal te zijn dat een kindje 20 uur per dag huilt! In het ziekenhuis zeiden ze dat ik dan ook even kon bijtanken, maar dat is absoluut niet de hoofdreden. Wil gewoon weten waarom mijn kindje zolang krijst op een dag, want het is echt geen huilen of jengelen meer. Hoop dat ze wat vinden. Dit moest me even van het hart liefs juud
Dat is balen zeg. Maar wel goed dat ze het nakijken allemaal. Ik hoop dat ze er snel achter zijn wat er mis is. Sterkte meid!
Wat erg zeg! Maar het is wel goed dat ze gaan uitzoeken wat het is. Dan kunnen ze jullie tenminste helpen! Heel veel sterkte...
Juudje, veel sterkte! Ik hoop dat er meer duidelijkheid komt, want dat is toch wat jullie nodig hebben, zodat je kleintje weer helemaal de oude wordt!
Ik sta er alleen voor Lise, dus ook ik was aan het eind van mijn latijn, maar dat is dus absoluut niet de reden van de opname van Lynn... liefs
veel sterkte juudjehoop dat alles goed komt met je dochtertje en dat het niks ergs mag zijn. groetjes Talia
Juudje heel veel sterkte . ik hoop dat ze er snel achter zijn wat er aan de hand is en dat het niks ernstigs is. liefs jacoba
Heel veel sterkte en hoop dat ze gauw kunnen vinden waarom je kindje zoveel huilt! Sterkte hou vol je kindje heeft je nodig.
Hopelijk komt er gauw duidelijkheid en hopelijk kan jij toch ook een beetje bij tanken, en ik snap dat ht niet de reden is voor opname maar probeer ook te ontspannen anders bij jij helemaal aan het eind van je latijn als lynn weer naar huis mag, fijn dat er nu goed wordt gekeken naar je meisje! Sterkte met alles.
He wat balen meid, maar hopelijk vinden ze iets en kunnen ze er wat aan doen. Zo is het voor haar maar ook voor jou geen doen, een kind dat zoveel huilt dat moet niet goed zijn! Sterkte meis en hou ons op de hoogte
wens je heel veel sterkte toe Juud. En beterschap voor Lynn! Hoop dat ze dr eigen snel beter voelt. Arm kleintje
20 uur op een dag lijkt mij ook niet normaal nee. Ik hoop dat het reuze meevalt, maar dat ze het ook voor kunnen oplossen!
Heel veel sterkte, ik hoop dat ze gauw vinden wat het is. Wil er ook nog ff bij zeggen dat je blij mag zijn dat ze haar willen opnemen (hoe erg dat ook klinkt). Kaylee heeft 4 maandenlang 16 a 20u per dag gehuild, tot ik echt niet meer kon, ik heb gesmeekt of ze haar wilden opnemen en ze wilden niet Ondertussen is ze negen maanden en pas sinds een maand of twee huilt ze bijna niet meer, dus ik hoop echt dat ze wat vinden waar wat aan gedaan kan worden.