Rare vraag...

Discussie in 'De bevalling' gestart door CarpeDiem1983, 7 nov 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. CarpeDiem1983

17 mei 2015
    82
    5
    8
    Vrouw
    NULL
    NULL
    lieve allemaal,

Misschien echt heel raar dit, maar ik ben nu 40+4 en zwanger van de tweede. Het rommelt al een tijdje en vandaag echt bijna continue harde buiken, krampen en rugpijn. Nu is dat niet zo erg maar heb sinds vanmiddag ook rozige afscheiding, redelijk nat broekje ( sorry hoor) dus dacht laat ik nou eens zelf kijken. Nou ik schrok me dus rot!!! Het is mijn tweede en 1,5 jaar geleden bevallen. Dus best kort op elkaar. Maar mijn vagina staat soort van open en zag dus echt verzakking ofzo en een wit bolletje en vooral dat witte bolletje (ter grote van een erwt) vind ik raar...

Nu sta ik echt op het punt te bevallen maar dit vind ik niks.
    Heeft iemand anders dit ook wel eens gezien bij zichzelf??

2. Oceanna

Oceanna Fanatiek lid

12 okt 2015
    3.438
    1.423
    113
    Vrouw
    Niet gezien maar bel je VK of gynaecoloog laat ze even kijken hoe het staat.

3. CarpeDiem1983

17 mei 2015
    82
    5
    8
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ja dat dacht ik ook maar rond dot tijdstip bellen als er niet ècht iets aan de hand is vind ik dan ook weer zo wat

4. MirW

MirW Fanatiek lid

20 apr 2017
    1.748
    555
    113
    Is het niet een deel van de slijmprop? Dat je een soort verzakking ziet is niet zo raar als je 40+4 bent...

5. CarpeDiem1983

17 mei 2015
    82
    5
    8
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Nee is ook misschien wel zo, van die verzakking... maar dat witte fliebeltje vind ik wel gek...is echt vlezig dus geen slijmprop.

Tnx voor jullie snelle reacties:) fijn dat er nog mensen online zijn :)

6. Oceanna

Oceanna Fanatiek lid

12 okt 2015
    3.438
    1.423
    113
    Vrouw
    Laatste fles moet nog gegeven worden dus vandaar dat ik er nog ben.

Maar bij twijfel altijd bellen dan hadden ze maar geen verloskundige moeten worden als ze het erg vinden om uit bed te komen. Jij zit met een vraag dus gewoon bellen daar zijn ze voor.

7. zeilbootje

zeilbootje Fanatiek lid

15 jan 2014
    2.771
    1.363
    113
    Het gevoel van verzakking herken ik wel. Vooral als ik bijv in bad ga zitten (harde ondergrond dus), dan voel ik dat het wat verder uitsteekt dan normaal. Maar heb dat bij de tweede ook gehad en met goed de bekkenbodemspieren trainen na de bevalling is het weer weggegaan. Dus dat zal nu ook wel goedkomen. Hier overigens de derde in 3jaar.

Het witte herken ik trouwens niet! Maar ik kijk ook eigenlijk nooit ;). Misschien toch even navragen vandaag?

8. MirW

MirW Fanatiek lid

20 apr 2017
    1.748
    555
    113
    Ik hoop dat je inmiddels bevallen bent en een gezond kindje in je armen mag hebben! Heb je het nog ter sprake gebracht bij je vk als daar nog gelegenheid voor was?

9. Chai

Chai Actief lid

16 okt 2017
    395
    140
    43
    Vrouw
    Ik denk ook aan slijmprop, maar ik zou gewoon even de VK bellen. Die vind dat echt niet erg, gewoon eerst even vragen of je gelegen belt omdat je geen dringende vraag hebt!

Deel Deze Pagina