Overdag ook in bed?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Julias, 27 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ilz

Ilz Actief lid

7 apr 2015
    241
    1
    0
    NULL
    NULL
    hoe verloopt je communicatie met hun? Ik lees voornamelijk alleen maar negativiteit. Terwijl ik denk dat de leidster van je dochter hun best doen om haar daar te laten genieten. Huilen is niet altijd erg en daar worden ze niet zo snel ontevreden van (babys/peuters).

En als je zo flexibel bent zoals je schrijft waarom laat je het dan niet meer los op t kdv? Want zoals je nu schrijft klink je niet flexibel. Ik bedoel dit niet als aanval hoor ;).

Denk dat de beste optie voor jou is: werk en prive scheiden. Je dochter naar een andere kdv/gastouder. En jij lekker aan t werk op je werk.

2. gitta

gitta Fanatiek lid

22 okt 2013
    2.625
    427
    83
    Goh, ik verbaas me over hun verzoeken en insteek. Hier op het kdv gaat het heel anders: ze willen heeeel uitgebreid weten wat je allemaal doet met je baby en hoe je dingen aanpakt, ze hebben sinds kort ook ergonomische draagzakken (jammer genoeg niet toen onze oudste megaslechte slaper er zat) en live bv geven is geen probleem. Verschillende slaapmogelijkheden: grote slaapkamer, kleinere slaapkamer, slaapkamer voor twee, hangwieg, kinderwagen en buitenbedjes. Onze oudste viel uiteindelijk in slaap in de serre op een heleboel kussens (toen was ze wel al twee hoor, dus niet zo gevaarlijk als het klinkt) en toen hebben ze dat na overleg een hele tijd gedaan.

Ik vind jouw wensen dus niet zo raar, heel jammer dat ze zo te werk blijken te gaan.

3. Julias

Julias Fanatiek lid

20 mrt 2015
    2.546
    1.868
    113
    De communicatie is op zich prima en natuurlijk doen ze ook lief en zijn ze leuk met haar en maken ze soms leuke foto's. Het is ook niet allemaal slecht hoor, anders was ze daar al niet meer geweest. Maar drinken en slapen zijn toch ook wel erg belangrijk. Ik kan vaak op dingen weer een oplossing aandragen die thuis werkt en dan willen ze dit ook proberen. Ze pakken het slapen nu goed op. Ze laten het licht aan en de deur open zodat ze er nog een beetje bij is. En halen haar als ze niet gaat slapen uit bed en proberen het iets later nog een keer. Zo vinden we denk ik wel een gulden middenweg, al denk ik dat het voor hen makkelijker zou zijn om haar gewoon te laten slapen waar ze ligt en niet steeds heen en weer te brengen. Maar dat is hun keuze natuurlijk. Het drinken hebben we gisteren niet meer over gesproken, maar ze hebben haar wel weer een fruithapje gegeven en dat ging goed. Daardoor hoef ik op mijn langere werkdag ook maar 1x te komen voeden en dat zal ook wat rust geven.

Ik denk dat we er op deze manier wel uit gaan komen, al blijf ik de verzoeken nog steeds bijzonder vinden en jammer dat ze niet gewoon in slaap mag vallen waar ze ligt. Vooral als ik hier terug zie dat het wel kan op andere plekken! Ze is soms flink wat uren achtereen wakker en heeft daar meestal geen last van. Vandaag sliep ze ook niet en heb ik haar in de middag in bed proberen te leggen. Dit was geen succes en uiteindelijk zijn we op haar kamertje op een kleed in slaap gevallen :) Al zoekende vindt men ;)

Deel Deze Pagina