Hoi Hoi Het wordt echt beter meiden! Mijn zoon deed al het bovenstaande keer 3! En sinds hij kruipt is hij doodmoe! En nu slaapt hij eindelijk 2x 2 uur. Eindelijk na een jaar lang hazenslaapjes te hebben gedaan!! Lang leve het kruipen!
Ik draag haar nu ook gewoon vaak in de draagdoek en slapen in haar bed doet ze helaas nog steeds alleen in de nacht. Ik heb me er maar bij neergelegd! Is het erg voor haar rug overdag op schoot slapen? Weet iemand dat?
Volgens mij kan dat geen kwaad hoor Bloemmm. 's Ochtends slaapt mijn zoontje ook nog vaak een uurtje op schoot. Nu ligt hij sinds 13.00 uur in zijn bed. Inmiddels ben ik al wel weer 6x heen geweest, maargoed....Hij krijgt in elk geval wat slaap IN zijn bedje. 's Nachts gaat hier ook heel goed. Alleen overdag gaat het zoooooo moeilijk!! En als hij niet slaapt, is het een grote mopperkont. Dus hij heeft z'n slaapjes wel nodig.
@Jetjuh; Mira slaapt gewoon de hele dag niet als ik haar in bed leg.. Ze slaapt zelfs bij manlief niet.. Ze wacht gewoon tot ik haar pak, dus ik heb me er maar gewoon bij neergelegd en zolang het niet slecht voor haar rug is vind ik het stiekem wel fijn haar zo bij me... &ze slaapt 's nachts perfect in haar bedje, dus dat is wel fijn.
Hier is dat hetzelfde hoor. Tenminste....Het WAS hetzelfde voor ongeveer 1,5 maand geleden. Alleen kwam ik echt nergens meer aan toe, behalve met mn zoontje op de bank zitten. Toen heb ik een oude tuinstoel op zijn kamer gezet en telkens als hij op schoot in slaap viel, heb ik hem weggelegd. En dat steeds herhalen....En, hoewel het heel langzaam gaat, het gaat steeds beter. Nu kan ik hem heel erg moe in zijn bed leggen, in plaats van slapend. Als hij wakker wordt begint hij te piepen, dan ga ik er naar toe en pak hem eruit. Zodra hij slaapt, leg ik hem weer weg. Zo slaapt hij 's middags toch wel een paar uurtjes. En ik heb mijn handen weer vrij voor andere dingen Mijn partner krijgt hem ook niet in slaap hoor. Zeker niet in zijn eigen bedje. Alleen met dragen en heen en weer schommelen valt hij op een gegeven moment in slaap. Totdat manlief gaat zitten....WAKKER!!! ps leuke banner heb je
Rainforest Waterfall Peek-a-Boo Baby Soother from Fisher Price Dit is 'm.Je hebt ook van die projectors, misschien helpt dat ook, maar zoonlief wordt door deze helemaal rustig. Misschien helpt het bij jou ook.
@Jetjuh; Fijn dat hij nu wel wat meer alleen slaapt zodat jij je handen even vrij hebt! &jou banner is ook erg leuk. Van dezelfde site @Elin; Dankjewel! Ik ga eens kijken..
Ik ben zo blij en moet dit even met jullie delen!! Vanmiddag krijgen we visite en manlief is op werk.. Dus ik moest nog even de badkamer schoonmaken. Ik dacht ik leg haar even in bed met haar speen en knuffel! Ik trok nog even aan het muziekdoosje en ging naar de badkamer.. Ik vond het al raar dat er na 2minuten niet geprotesteerd werd.. Maar ik ging gewoon verder met schoonmaken, na een minuut of 5 dacht ik ze maakt geen geluid? Dus ik even kijken; ZE SLAAPT! Zonder mij, in haar eigen bed!!!! Ik kan het nog steeds niet geloven. We zijn nu 40minuten verder en slaapt nog steeds