Hoi, Ik wil voor mn zoontje zijn 1e verjaardag zelf een taart gaan maken. Ben al druk aan t oefenen.... Maar wat is nou leuk?? Zat te denken aan woezel en pip, of teletubbies. Iemand anders nog leuke ideeen?? Of voorbeelden? Liefs F
Ik heb zelf eens een nijntje met vlieger gemaakt voor het zoontje van een vriendin, was érg leuk geworden
Wat vindt hij zelf leuk? Hier hadden we een bumbataart, omdat zijn bedknuffel een bumba is en die moet altijd mee naar bed.
Ons zoontje is helemaal weg van disney. Heb de disneyfiguurtjes gespaard bij de ah en hij speelt er dagelijk mee. Heb voor hem dus een disney 3d taart besteld via een collega
Ik bank -denk ik- een kwarkttaart (uit de oven) met diksap en zuidvruchten erin en weinig toegevoegde suiker!
HIer ook geen suiker. Toevallig is mijn ventje dol op appels (dat knaagt lekker denk ik) dus een appeltaart lust hij vast wel. Misschien maak ik er appel-perentaart van. En ik maak bananenmuffins en havenmoutkoekjes met honing. Kan ie lekker meesnacken zonder dat het ongezond wordt
Klinkt allemaal lekker! Misschien ga ik mijn appeltaartrecept ook zo aanpassen dat ze het mag eten. Onze dochter is ook dol op appel!