Hoi, onze zoon past zijn eerste kleertjes niet meer in.. ik ben de kast aan het opruimen en wil deze kleertjes netjes bewaren voor een evt volgend kindje in de toekomst... maar waar bewaar ik het nou zorgvuldig in? ik vind een vuilniszak ook weer zoiets.. zijn er speciale kledingtassen ofzo bij blokker te koop?
Volgens mij zijn er wel speciale kledingtassen! Maar ik heb ze ook in een vuilniszak zitten hoor. Gewoon op stapeltjes opgevouwen en zoveel mogelijk luchtdicht! Je gaat ze toch wel weer wassen als je ze ooit weer gaat gebruiken!
ik heb laatst bij de blokker van die plastic bakken gehaald met een deksel erop. Alles schoon gewassen en gestreken erin, deksel erop en als er en tweede komt dan weer even alles wassen Liefs Sas
vacuumzakken, die je met de stofzuigen vacuum zuigt; scheelt ook opbergruimte. Of idd plastic bakken die je bijv onder je bed schuift ofzo..
Ik koop af en toe een doos luiers (2x 70 stuks dacht ik) ik berg daar zijn kleertjes in op. of een andere kartonnen doos.
ook in plastic boxen/bakken. ik doe daar ook alle kleding die ik al heb gehad die nog te groot is. ik heb dus heel wat bakken op zolder staan.
Ik zelf bewaar de kleding niet voor een 2e maar als ik het wel zou doen dan in van die plastic bakken denk ik die je af kunt sluiten
Ik heb plastic bakken op wieltjes (met deksel) van Action. Strijk het niet allemaal eerst omdat ik ze voor het eventuele volgende gebruik eerst weer zal wassen en strijken.
Bij ikea kun je hele grote plastic bakken met deksel kopen, mijn zolder staat er ook vol mee, ideaal voor het bewaren van babyspulletjes
Die plastic boxen zijn ideaal, ik heb ze voor mijn zomer/winter kleding afhankelijk van het seizoen. Ik doe er trouwens ook een verpakt zeepje bij zodat mijn kleding er weer lekker fris geurend uit komt.
maar lieve mensen, in zo´n bak past toch helemaal niet veel kleding? wij hebben erg weinig bergruimte dus wil het zo compact mogelijk verpakken... jullie bedoelen gewoon van die plastic bakken met deksels met zo´n zwart handvatje, ongeveer formaat van 2x een a4-tje?
Je hebt ze in heel veel verschillende maten en al die kleding is natuurlijk heel klein. Als je echt weinig ruimte heb zou ik voor de vacuumzakken gaan
Action heeft ook hele grote. Lynn: Heb wel vaker mensen gehoord die ze bij ikea halen, maar ben er zelf nog niet uit welke ze daar hebben.
ze zijn wit/doorzichtig en je hebt ze in wat kleiner formaat, dan een middel formaat (zoiets als 70 bij 70 bij 40 cm ofzo) en dan nog mega groot, daar passen ook mijn kleren prima in, ze hebben een deksel, en ik vind ze niet zo heel duur, erg fijne! Ik heb de grootste soort onder, en daarop gestapeld nog een stuk of 6 van die middelformaat, doe er ook boxkleden, dekens, lakens, speelgoed enz. in....