overdag slapen...geen probleem,maar s' avonds!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door maggy, 5 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maggy

maggy Lid

13 jul 2008
    19
    0
    0
    Overdag is het echt geen enkel probleem met ons meisje. Die draait zich op de zij of buik en weg is ze. Maar s' avonds wil ze alleen maar bij ons liggen zodra je haar in haar eigen bedje legt is het schreeuwen. We hebben een heel vast ritme; badje,verhaaltje,fles en naar bed. We hebben ook al een paar avonden het licht aan gelaten (wie weet vindt ze het donker niks) maar dat helpt ook allemaal niks.
    Ik vind het heel fijn hoor als ze bij me ligt te slapen,maar we zijn wel bang dat het van kwaad tot erger wordt. Wie ook en wat te doen?

2. Merel69

Merel69 Fanatiek lid

16 feb 2007
    1.852
    0
    0
    Merel heeft ook van die periodes gehad. Wij lieten haar dan bij ons in slaap vallen en legde haar dan in bed. Dat ging dan goed. Het was meestal een periode van een week of iets langer en dan sliep ze weer gewoon zelf in.

3. maggy

maggy Lid

13 jul 2008
    19
    0
    0
    Ja bij ons slaapt ze ook wel,maar zodra ze merkt dat we haar in bed leggen gaan die ogen weer wagewijd open.

4. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Je zou eens kunnen proberen om haar in bad te doen voordat je haar 's avonds op bed legt. Ik doe dat nu bij Thijmen en dat maakt echt een wereld van verschil. Anders was het echt minimaal een half uur gemiep en gehuil.

5. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Hoe gaat het nu met slapen? Hebben jullie er al iets op gevonden?

Deel Deze Pagina