Uitslag wat is het??

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Sjors82, Aug 21, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sjors82

Sjors82 Niet meer actief

Mijn zoontje van bijna 11 maanden heeft ineens een soort van uitslag op zijn lichaam, vooral op zijn rug. Het zijn rode puntjes, je kunt ze niet voelen als je eroverheen gaat met je hand, het zijn er wel een hoop. Op zijn buik zit het helemaal niet, op zijn benen en armen een beetje. In zijn gezicht ook niet. Ik ben gisteren wezen zwemmen en toen zag ik het al een klein beetje, en een andere moeder zag het ook bij haar kindje toevallig op dat moment. Heeft dit met het zwemmen te maken of is het wat anders? Mijn zoontje is verder niet ziek en gewoon vrolijk en zichzelf. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen want ik heb het nog nooit eerder gehad.. Bedankt!

2. misstiana

misstiana Fanatiek lid

Mar 13, 2008
    1,565
    0
    0
    misschien de 5e of zesdie ziekte

3. Chloe

Chloe Fanatiek lid

dat denk ik ook ;)

4. sanell

sanell Bekend lid

Dec 16, 2008
    628
    0
    0
    Ik lees even mee. Amber heeft zo te lezen hetzelfde, maar bij haar zitten ze juist alleen mar op haar onderbuik (vanaf navel naar onderen) en verder niet echt ziek ofzo. Als ik plaatjes zie van 5e of 6e ziekte dan vind ik dat er heel anders uit zien eigenlijk?

En wij moeten volgende week weer naar het cb dus als ze er dan nog zijn, zal ik vast wel te horen krijgen wat het is:D

5. fabsie

fabsie Fanatiek lid

Jan 19, 2010
    1,289
    0
    0
    warmteuitslag?

6. Sjors82

Sjors82 Niet meer actief

Het lijkt toch wel een beetje op de 6e ziekte.. Alhoewel hij geen koorts heeft gehad, alleen een beetje verhoging. Wat moet ik nu doen? Hij heeft er duidelijk geen last van gelukkig. Kan hij morgen wel gewoon naar de opvang? Het besmettingsgevaar is al voorbij, heb ik gelezen.. Ook ik moet woensdag naar het cb, moet ik ook naar de dokter? Graag adviezen en ervaringen, bedankt!

7. Sjors82

Sjors82 Niet meer actief

#7 Sjors82, Aug 22, 2010
    Last edited by a moderator: Aug 22, 2010
    Ik heb een foto geprobeerd te maken maar je ziet het niet eens op de foto, volgens mij is het toch iets anders dan de 5e/6e ziekte, als ik het met foto's op internet vergelijk. Het zijn geen vlekken maar echt stipjes.

Edit: foto toch gelukt, zonder flits.

8. Sjors82

Sjors82 Niet meer actief

Niemand??

9. grietje

grietje Fanatiek lid

Oct 16, 2009
    1,918
    0
    0
    Het ziet er uit als de warmte uitslag die mijn zoontje regelmatig heeft. Maar met dit weer lijkt me dat niet heel logisch. Dus sorry anders weet ik het niet.

Share This Page