Hallo, Mijn dochter heeft giga luieruitslag...van de ene op de andere dag! En ze poept sinds vandaag bijna om het kwartier. De ene keer is het diaree, de andere keer is het weer breiig... De krijgt volgens mij tandjes, maar is dat vele poepen daar een uiting van?
Ja volgens mij wel,hier ook veel poepluiers! Echt een super tip vind ik,de billen om de 2 uur met vaseline dik insmeren,en even geen lotion doekjes maar olie doekjes og gewoon een washandje gebruiken,hier na een dag van de luieruitslag af! Succes
Paat keer per dag met het kontje in de soda en daarna goed insmeren met Bepanthen zalf. Binnen een paar dagen hebben ze weer zachtje billen.
He meiden Bedankt voor jullie reakties, dat jullie nog kunnen smeren... De rillingen lopen over dat kleine lijfje en het is echt krijsen...houd het zelf bijna niet droog. Wat wel helpt is een lauwe straal water erop en droogdeppen. Doen we dat maar!
Hier hetzelfde Echt zielig binnen een dag vuurrode billen en zag vanmorgen dat er zelf een plekje kapot was. Laat haar nu ook zoveel mogelijk in haar blote billen liggen zodat het lekker aan de lucht kan genezen en als de luier weer aan moet smeer ik er een dikke laag sudocreme of bepanthen op. Hoop dat die tandjes snel komen zodat haar kontje weer kan genezen
Hier ook diarree-drama... Met de daarbij behorende zere billetjes Echt zielig! Hier werkt de bepanthen super. Sudocreme schijnt flink te prikken en te bijten als je kindje flink last heeft van luieruitslag, vooral als er een plekje open is.
hier een paar weken geleden diarree en fikse luieruitslag, waren zelfs open. het enige dat echt hielp was maizena. gewoon het poeder op de billetjes strooien, paar keer per dag. heel snel ging het toen beter.
Hoi hoi Lisette heeft er ook last van gehad en ze heeft nu 2 tandjes ook haar billen waren echt heel erg rood en deed ook echt pijn heb de ha gebeld en heb echt een wondermiddel van hem gekregen want na 2x smeren was het al weg. Het is vrij verkrijgbaar zei hij en het heet Conazolnitraat creme (Miconazolnitraat) en kost 5,95. Het wordt overal voor gebruikt eczeem irritatie enz
als er open plekjes tussen zitten, zinkzalf. Als het hierdoor een beetje begint uit te drogen doorsmeren met vaseline. Daarna als de diaree nog even doorgaat preventief vaseline blijven smeren. Succes, zielig he!? Lisette
Hier was het ook. Zijn billen zijn net weer wat beter. Wat hier helpt: * Niet schoonmaken met billendoekjes, dat bijt. Maar met wc-papier, dan met een nat washandje en dan droogdeppen met een hydrofielluier. * Bepanthen smeren * Maizena * Badderen in badedas.
na altijd maar vragen te stellen kan ik dan eindelijk ook eens advies geven! mijn dochtertje had ook heel erg luieruitslag. ik ben ermee naar de dokter gegaan. exceem zei hij. dus creme meegekregen. dit niet gebruikt want kreeg tip van iemand. Zinkolie. Is te koop bij de apotheek. SUPER GOED SPUL! BINNEN 1 dag was het over! Weliswaar uitgedroogde huid van de billetjes, maar dit weer verholpen met bepanthen, ook lekker dik. En inderdaad geen lotiondoekjes, maar gewoon met lekker warm water en dan goed droog deppen met hydrofielluier. Echt, probeer het. Het werkt super!
Goedemorgen! Het is gelukkig nu een stuk beter...er zitten nog een paar plekken, zijn bijna al weg. Ik heb gewoon veel luiers verwisseld en wat Bapnthem erop gesmeerd toen dat weer kon. En...er komen twee boven tandjes tegelijk...