Help!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door claudia2008, 19 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. claudia2008

claudia2008 Bekend lid

14 jun 2008
    686
    0
    0
    Hoi,

Mijn dochtertje slaapt overdag erg weinig. Steeds minder eigenlijk...nu nog maar zo'n 2 uurtjes en dan verdeeld over 2 slaapjes..als ze wakker is vraagt ze erg veel aandacht. Nu gaat ze de laatste dagen erg moeilijk naar bed. Wil niet blijven liggen...gaat op haar buik liggen en dan op haar knietjes zittten en vervolgens blijft ze echt hysterisch huilen. Ook is ze de laatste nachten onrustig geweest en elke keer wel een uur wakker geweest en gehuild (hard) (ze slaapt van ong 19u tot 5-5.30) Wie herkent dit en heeft raad/tips?

Alvast heeeeeeeeeeel erg bedankt!!!!!!!

Groetjes Claudia

2. Kisbaba

Kisbaba Fanatiek lid

23 sep 2007
    3.211
    1
    0
    moeder, huisvrouw, en ik heb een B&B voor fietsgas
    Gezelligste stadje i
    Tja, het zou kunnen zijn dat ze in een sprongetje zit. Dan schijnen de meeste kindjes ook wel even slecht te kunnen slapen. Vooral omdat het ook 's nachts is...
    't Kan ook gewoon zijn dat ze een ander slaapritme wil. Misschien wil ze wel één slaapje maken, ipv twee.

In elk geval veel succes!

3. debbie2007

debbie2007 Fanatiek lid

18 sep 2007
    1.397
    3
    0
    Als ziek zijn uitgesloten is, dan lijkt het mij ook dat je kindje toe is aan een ander ritme.

Hier werkt slapen-op-de-klok niet; ze slaapt pas als ze moe is.
    Misschien eens proberen ietsje later naar bed te brengen?

4. zandkasteel

zandkasteel Fanatiek lid

12 mrt 2010
    1.003
    0
    0
    Waterland
    is het overdag niet te druk voor haar? Dat ze haar dag aan het verwerken is?
    Kirsten heeft het ook een periode gehad dat is vanzelf over gegaan. Ik heb toen niets aan haar nachtritme veranderd.

Ze is nu wel overgegaan op 1 slaapje na haar broodje smiddags.
    Zij gaat wel op haar knieen zitten als ik haar naar bed breng en dan huilt ze wel ff ( 5 min ofzo) en dan slaapt ze.

Heb je de kamer veranderd??

5. claudia2008

claudia2008 Bekend lid

14 jun 2008
    686
    0
    0
    bedankt voor jullie reacties. Ik heb niet de kamer veranderd maar we waren wel een paar dagen op vakantie toen het begon(pas in de derde nacht op vakantie begonnen)....dus ze sliep wel in een heel ander kamertje (en bedje). Nu we weer thuis zijn gaat het eigenlijk nog hetzelfde.

Hoop dat ze snel weer de oude is...misschien een sprongetje inderdaad of het zoeken naar een ander ritme.....

Groetjes Claudia

6. zandkasteel

zandkasteel Fanatiek lid

12 mrt 2010
    1.003
    0
    0
    Waterland
    succes iig, ik weet hoe vermoeiend het kan zijn :(

7. claudia2008

claudia2008 Bekend lid

14 jun 2008
    686
    0
    0

Bedankt! Vannacht was ze weer wakker..van 4 tot 5.30...echt om moedeloos van te worden...zeker omdat ik niet weet WAAROM ze huilend wakker wordt...

Groetjes Claudia

8. zandkasteel

zandkasteel Fanatiek lid

12 mrt 2010
    1.003
    0
    0
    Waterland
    oh wat vervelend zeg, niet alleen voor haar maar ook voor jouw! Het breekt je zo op. Wissel je het af met je partner zodat jullie beiden een goede nachtrust krijgen om en om?

Is ze echt alleen maar aan het huilen die 1,5 uur? Wat maakt het dat ze na die 1,5 uur weer gaat slapen?

Deel Deze Pagina