pfff die stuntpiloot van mij

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Eefke84, 20 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

ben me net weer verrot geschrokken....:(
    ik maak plurk wakker... helemaal blij gelijk. ze gaat staan in dr bedje.. loop naar de kamer ernaast om een luier te pakken. hoor ik een klap. nee echt hard! meteen een oorverdovend gebrul... is ze gewoon voorover uit dr bedje gekieperd. gewoon gaan hangen over de rand en dus voorover gedonderd:( nou voorhoofd en neus weer het behang eraf... moeten morgen naar de kerk voor een dopelingen viering. zit ze er weer fraai bij.;) die van mij doet nou altijd zulke achterlijke dingen:( net zon kwajongen. ik vrees dat ze nog heel vaak thuis gaat komen met kapotte broek, uit een boom of in een sloot gevallen.
    maar ja dat bedje... staat op de allerlaagste stand al dus he;) ben vanavond zelf ook nog es weg dus man al op het hart gedrukt dat ie ze goed in de gaten houdt vanavond.....evt hersenschudding ofzo. al speelt ze nu weer gewoon vrolijk. pfff moets het even kwijt. de aap;)

2. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Wat een kleine dondersteen! Hoe krijgt ze het voor elkaar he! Nouja voortaan maar eerst uit het bedje en dan pas voor de luier ofzo ;)! Idd maar lekker in de gaten houden die kleine meid! En moet om je toekomstbeeld wel even lachen :D super ;)!

Maar sterkte! Lijkt me zeker schrikken! Hoop dat de 'schade' mee valt en het snel weer opknapt allemaal!

3. raspberry

raspberry Niet meer actief

Nou, kan me voorstellen dat je daarvan schrikt!
    Even ter geruststelling: bij een hersenschudding schijnen ze even 'weg' te zijn. Dat ze echt direct begon te brullen is een goed teken dus!

4. Ennas86

Ennas86 VIP lid

19 jul 2008
    5.468
    1
    36
    Jeetje! Kan me voorstellen dat je geschrokken bent! Hopelijk heeft ze er geen last meer van! En voortaan idd eerst de luier maar... of een deksel op het bedje!;)

5. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Jee dat was idd wel ff schrikken.
    had het tijdje terug bij me schoonzus, zij heeft de box nog staan voor haar kleine en ik had danny er in gezet en zat er zowat naast en hij pleurt gewoon ook zo uit die box, zo voorover.:$ Kon hem net niet vangen. nou dat verwacht je toch niet!! hij had gelukkig niks, klein plekkie op zijn voorhoofd.
    ben blij dat ik dat ding niet meer heb staan. alleen was gelijk bang dat hij het met zijn bedje ook ging doen. maar gelukkig tot op heden nog niet gedaan.

6. MamaMarije

MamaMarije Niet meer actief

ojee, dan schrik je je idd rot!

We hebben het hier gelukkig nog niet gehad, maar als ie op mij lijkt ;)... Mijn ouders dachten vroeger altijd: "die raken we aan de straatstenen niet meer kwijt", zo vaak had ik schaafplekken, gat in mn hoofd, hechtingen in mn kin, etc. Gelukkig is het wel goed gekomen ;), maar het heeft mijn moeder wat grijze haren gekost!!

deksel op t bedje vind ik wel een leuke oplossing :D ach goss

7. Syl72

Syl72 Bekend lid

14 mrt 2008
    817
    176
    43
    Huh?! Zo jong en dan er al uit klimmen:$! Pfff maak je borst maar nat dan! Dat wordt nog wat! Arm wijffiie (jij ook hoor:))

8. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Zooooo die kleine ukkepuk is van de jongensstreken! Wel een goed teken dat ze meteen huilde maar wat zul je geschrokken zijn... Toch veel plezier morgen, hopelijk is ze niet al te gehavend....

9. Sas7

Sas7 Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.092
    0
    0
    Dat heb ik laatst ook gehad, alleen dan s'nachts. meneer was boos omdat ie niet uit bed gehaald werd. (nee gek he, normale mensen slapen s'nachts) ik draai me om, en hoor een klap, ligt ie plat op zn rug naast het bed. Helemaal verbaasd. Maareh hij blijft nu al weken bij de rand weg, en hangt er ook niet meer overheen. Dus hij is er zelf ook wel van geschrokken. Enneh laatst viel ie ook ongelukkig van zn stoeltje af. Toen spuugde hij bloed in grote hoeveelheden. Maar geen bloedlip of tong, wij op stel en sprong naar de EHBO, had meneer een grote schuur aan de binnenkant van zn wang. En een enorme bult op zn kop. Naar huis gestuurd met een wekadvies. Ik vrees dat ik die ehbo nog wel vaker zal zien met mn stuntman.

Deel Deze Pagina