Ontstoken ogen!

Discussion in 'Baby en dreumes' started by naoual28, Sep 27, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. naoual28

naoual28 Actief lid

Dec 9, 2007
    138
    0
    0
    Hallo

Mijn dochter heeft al sinds 2 dagen ontstoken ogen.:(
    Haar ogen zijn helemaal rood en er komt spul uit haar ooghoeken
    is dit normaal of moet ik even langs de dokter gaan?:(

Groetjes Fatiha

2. PollekePiek

PollekePiek Actief lid

Jul 19, 2009
    128
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tsja.. wat is normaal?! ;) Het is sowieso wel vervelend.. Mn dochtertje heeft het toen ze klein was ook wel een paar keer gehad.. wat wij dan deden was met een lauw hydrofiel washandje de ooghoekjes heel voorzichtig schoonmaken. Ook een druppeltje moedermelk doet wonderen..
    En als het niet snel over gaat zou ik gewoon even langs de HA gaan!

3. Mama sinds 2009

Mama sinds 2009 Fanatiek lid

May 1, 2008
    1,522
    0
    0
    Je kunt ook afgekoelt gekookt water gebruiken en wat gaasjes. Als het niet minder wordt even naar de huisarts, sterkte!

4. mootjen

mootjen Bekend lid

Mar 10, 2008
    575
    0
    0
    och wat zielig zeg, Jill heeft soms wel hele waterige oogjes maar niet ontstoken.
    ik zou idd ook met afgekookt water en dat op een wattenschijfje een paar keer per dag de oogjes schoon maken. (deed ik vroeger ook bij mijn konijn haha)

en anders morgen ff naar de huisarts joh, lijkt me best sneu

5. jannn

jannn VIP lid

Jul 13, 2008
    5,942
    89
    48
    Als je borst voeding geeft, dan 1 druppels bv in de ogen laten druppelen! Helpt heel goed!!

Succes

Liefs

6. Djenno heeft ook al een aantal keren 'prutoogjes' gehad. Groenige prut in zijn ooghoekjes. De huisarts zei dat we met afgekoeld gekookt water een een watje zijn oogjes moesten schoonmaken en dit hielp prima. Na een paar dagen was het meestal wel weer over.

7. naoual28

naoual28 Actief lid

Dec 9, 2007
    138
    0
    0
    Bedankt voor jullie reactie's Het gaat nu veel beter met haar ik heb afgekoeld water met en watje gebruikt en het helpt:):D

Share This Page