6 maanden en geen ritme meer

Discussion in 'Baby en dreumes' started by bive, May 22, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. bive

bive Actief lid

Apr 26, 2007
    177
    0
    0
    Hai meiden,

Mijn probleem is dat ik een beetje gestructureerd ben en Kim is nu bijna 6 maanden. Ze had altijd van die mooie schema's, maar helaas is daar nu een beetje een eind aan gekomen. Vooral de ochtenden verlopen zo verschillend. Dat komt omdat ze tussen 6 en half 8 wakker wordt. Ik krijg het maar niet voor elkaar dezelfde dagen te houden. Ze slaapt soms wel vier keer per dag. Hierdoor kun je eigenlijk geen kant op. Hoe doen jullie dat?

groetjes bianca

2. wendy1611

wendy1611 Fanatiek lid

May 14, 2006
    2,463
    0
    0
    Ik ben eigenlijk altijd meegegaan in Lotte's ritme..wilde ze 4 keer per dag slapen, prima geen probleem. Heb gemerkt dat ik alleen maar gefrustreerd raakte als Lotte mijn schema in de 'war' schopte en ben daardoor eigenlijk alleen maar relaxter geworden..voor mij hoeft al dat geplan en dergelijke niet meer.

Go with the flow ;)

3. clarike

clarike Actief lid

Mar 22, 2006
    455
    0
    0
    omdat ik volgende week moet gaan werken wil ik ook dat mathijs nu een wat regelmatiger ritme krijgt. hij krijgt nu standaard om zeven uur zn eerste voeding. als hij voor die tijd wakker wordt geef ik hem even een paar slokken en laat hem daarna weer doorslapen, om zeven uur krijgt hij dan de rest.
    dit heb ik nu twee weken volgehouden en inmiddels komt hij redelijk vaak tegen zeven uur. vanaf dat moment is het ongeveer twee uur op, twee uur slapen. daarin volg ik hem wel, als hij moe is gaat hij naar bed, als hij langer of korter slaapt pas ik de rest daar op aan, maar meestal heeft hij een redelijk regelmatig ritme.

4. wendy1611

wendy1611 Fanatiek lid

May 14, 2006
    2,463
    0
    0
    Ter aanvulling: ik heb Lotte wel altijd op vaste tijden voeding gegeven.

Share This Page