Even een onsmakelijke vraag: hoeveel poepluiers heeft jullie dreumes op een dag? Mijn zoontje heeft er zo'n 4 per dag en vandaag al 5! Ik vind dit behoorlijk veel dus ben even benieuwd naar hoe dat bij leeftijdsgenootjes is. Is dit iets om bespreekbaar te maken bij het cb of is het normaal dat hij zoveel poept? Hij eet heel goed, is een beweeglijk jongetje en zit op de -1 lijn qua gewicht.
Hier poept hij ook gerust 3-4 keer per dag, vrijwel elke dag. Maar hij poept kleine beetjes per keer, dus vind ik eigenlijk niet vreemd. 4-5 volle poepluiers zou ik wel veel vinden, maar ja als je zoontje verder goed eet en drinkt en goed groeit is er denk ik niks mis mee, maar je zou het eens na kunnen vragen op het CB. Is het iets van de laatste dagen of heeft hij altijd al zoveel poepluiers gehad?
Mijn dochter is 7 maanden oud en heeft tussen de drie tot vijf poepluiers per dag. Minder dan drie is voor haar doen weinig. Altijd zo geweest.
Uk is net 1 en poept 1 keer per dag en dan ook veel! Was het paar meerdere keren dan was de dosering beter haha. Vandaag weer zoveel dat het in zijn broek zit gelukkig niet in de romper yoehoe! Hij beweegt dus zit zijn romper ook onder tja jammer maar dan zet ik hem in de douche (zonder water) pak ik zijn spullen.doet hij de deur open en gaat er vandoor nu niet alleen zijn been onder. Hij ploftp overal neer als je achter hem aan gaat dus nog meer zooi.alles snel gepoetst en dan maar samen spetteren. Dus graag meer poepluiers met betere dosering haha.
Dl poepte op moedermelk maar 2x in de week (groeicurve meer dan +2). Tegenwoordig zo'n 2x per dag een klein beetje, jammer wel
Hier standaard 3 flinke poepluiers per dag! Hij eet heel goed, is lekker actief (kan geen 5 min stilzitten) en heeft gewoon een goede stofwisseling denk ik maar. Heb mij er eigenlijk nooit zorgen over gemaakt.
Hij heeft altijd wel veel poepluiers gehad, maar de laatste maanden zijn het zeker 4 volle luiers per dag. En vandaag probeert hij alle records te verbreken met net weer een 6e broek vol
Als hij het altijd heeft gehad hoort dat misschien bij m, snelle spijs vertering? Hier ook enorm veel poepluiers.. 5-7 per dag zeker.. De ene keer een klein beetje en de andere keer veel.. Vooral erg vloeibaar en nu ook vaak snachts wel 2 keer... Zo vervelend en moet m dan steeds er uit halen om te verschonen waardoor hij weer wakker wordt