Hoi, Ik heb een vraagje, Ik heb een dochtertje van 10 weken en die wil overdag niet meer slapen. S'nachts gaat het goed maar overdag niet. Ik haal haar om 6.15 uit haar om aan te kleden, dan gaan we naar beneden en om 7.30 krijgt ze haar eerste fles. Dan even spelen en tutten in de box, rond 8.00 begint ze te gapen en jengelen, dan gaat ze terug naar haar bedje... Rond 10.30 krijgt ze de tweede fles en daarna wil ze gewoon niet meer slapen. Ik probeer haar ongeveer 1 tot 1.5 uur na de fles op bed te leggen maar dan begint ze te huilen. Ik laat haar soms een uur liggen, ga dan om de 10 minuten naar boven om haar te kalmeren maar na een uur haal ik haar er dan maar weer uit. S'avonds gaat ze rond 18.30 met papa of mama in het grote bad, daarna krijgt ze de fles en dan slaapt ze, moeten haar dan om 23.00 wakker maken voor de laatste fles... Het is dus echt de middag die niet wil, ik merk gewoon dat ze moe is want ze wordt chago en gaat lopen jengelen. Ik hoop dat je wat tips voor me hebt Groetjes Ukkepuk
Misschien zou je haar ritme wat kunnen veranderen. Als ik het zo lees slaapt ze smorgens best veel. Je kan dit topic even doorlezen. Soort gelijke vragen zijn al vaker aan de orde geweest. Ilja