help!

Discussion in 'Zwanger worden' started by sini88, May 22, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sini88

sini88 Lid

May 22, 2012
    38
    6
    8
    ik heb zondag onveilige seks gehad en daarna binnen 12 uur een morning afterpil geslikt, het is nu dinsdag(de dag dat ik ongesteld moet worden) wanneer kan ik een zwangerschapstest doen en welk tijdstip?

2. dilara1

dilara1 Bekend lid

Apr 25, 2012
    896
    1
    0
    nu :)

ze zeggen dat ochtend urine het beste is.
    maar je bent nu op de dag dat je ongi moest worden dus het kan ook nu.

3. wup79

wup79 Bekend lid

Sep 18, 2011
    676
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hei Sini88; je hebt de morning afterpil genomen, binnen de juiste tijd toch? Staat er in de bijsluiter niet iets over dat je ongesteldheid uitgesteld wordt daardoor?
    Een zwangerschapstest doe je idd na of op je ongesteldheidsdag. Liefst met de ochtendurine, omdat de hcg waarde dan geconcentreerder zijn, maar 's middags kan ook.

Sterkte!

4. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

Mar 26, 2011
    3,214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Ik zie dat je nu al een aantal topics hebt geopend hierover. Echt meid, ik denk niet dat je zwanger bent! De kans is heeeeeel erg klein omdat je en niet in je vruchtbare tijd zat en een morning after pil hebt gebruikt. Ik denk dat mss door die pil en de stress je menstruatie op zich laat wachten. Ik zou morgen een test doen als je echt ongerust blijft en niet ongesteld wordt.

5. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

Dec 21, 2011
    17,861
    14
    38
    Waarom plaats je je bericht eigenlijk op 4 verschillende plaatsen??
    Je hoeft je echt geen zorgen te maken,je kunt niet zwanger zijn.
    Succes!

6. Charise

Charise VIP lid

Nov 9, 2011
    5,664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Beetje ongeduldig?
    Hoop je nu dat mensen zeggen dat je wel zwanger kan zijn ofzo?

Je bent NIET zwanger, dat kan haast gewoon niet.
    Helemaal niet als je de pil slikt... oke je hebt een hele kleine kans, maar als je dan ook nog de morning after pil op hebt is de kans echt heel erg klein!!

je kan nu nog niet testen, zo werkt het niet.
    Ja kan pas testen 2 weken na een mogelijke bevruchting, en een bevruchting kan al niet want je zit en vlak voor je menstruatie en je slikt de pil.

Dus maak je niet druk dan word je vanzelf ongesteld. ;)

7. Ik vraag me bij dit soort berichten meer af hoe iemand het uberhaupt in z'n hoofd haalt om op een zwangerschapsforum, waar zoveel meiden zitten die vol spanning wachten of het bij hen mag lukken, en zoveel meiden die door een moeilijke periode gaan omdat het nog níét gelukt is, doodleuk te komen vertellen dat ze zo snel mogelijk een MApil heeft geslikt om er maar voor te zorgen dat ze vooral géén kindje krijgt. Maar goed, het schijnt dat ik me dat te erg aantrek en daar te fel op reageer ;)

8. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

Mar 26, 2011
    3,214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    @Shaddixxx: ik vind dat je dat rustig mag zeggen hoor. Het steekt mij namelijk ook wel een beetje... Maar ja, het is natuurlijk een open forum voor alles rondom zwangerschap.

9. kleintje1985

kleintje1985 Actief lid

Nov 9, 2011
    448
    0
    0
    NULL
    Lunteren
    Ben t helemaal met je eens.
    Zit ook te wachten, maar nog niks, geen bloed en ook geen streepje, alleen een posi ovutest.....

10. Teardrops

Teardrops Bekend lid

Jan 9, 2012
    855
    41
    28
    van alles en nog wat
    Ik denk dat ze stiekem de MAP helemaal niet heeft ingenomen omdat ze stiekem graag zwanger wil zijn, vandaar de 4 berichtjes en alleen de reacties op berichtjes die positief kunnen zijn.

Meid je moet wel een hele vreemde cyclus hebben als je 3 dagen voor je menstruatie je eisprong hebt. Je eitje moet wel heel heel heel erg graag willen ontwikkelen als hij/zij zelfs tijdens je onvruchtbare periode/door de morning afterpil heen/ en door de anticonceptiepil heen alsnog doorgroeit tot uiteindelijk een baby'tje. Als je het niet vertrouwd ga dan even naar je huisarts. Maar mijn gok is dat je niet zwanger bent.

11. Within

Within Niet meer actief

Als je googled op "kan ik zwanger zijn" dan kom je gewoon hier uit, simpel als dat. Ze is niet de eerste en zal ook niet de laatste zijn :)

@TS: je kan niet zwanger zijn. De MAP is echter wel een hormonenbom dus je cyclus is nu behoorlijk van slag. Probeer te ontspannen en je menstruatie komt vanzelf.

12. sem frummel

sem frummel Fanatiek lid

Oct 21, 2011
    2,386
    1
    36
    verzorgende ig
    jeetje dit is al t 3 e stuk dat ik over je tegen kom en overal staat t zelfde
    wat wil je nou voor antwoord horen??
    en bedenk wel op welke plek je dit neerzet in dit forum doen wij allemaal ons best om een kindje te krijgen en t doet heel veel pijn als er dan zo iemand als jij een topic als dit opent

13. sini88

sini88 Lid

May 22, 2012
    38
    6
    8
    ik wil nog geen kind, want ik ben pas 18 en als mijn ouders erachter komen gooien ze mij het huis uit, dus sorry dat ik zoveel topics heb geopend, maar ik ben gwn echt bang. dan kan ik niks meer maken van mijn leven als ik nu al een kind krijg

14. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

Nov 29, 2011
    4,414
    0
    0
    Heel simpel.
    Geen sex = 100% veilig.

15. kleintje1985

kleintje1985 Actief lid

Nov 9, 2011
    448
    0
    0
    NULL
    Lunteren
    Helemaal mee eens....

16. sini88

sini88 Lid

May 22, 2012
    38
    6
    8
    sorry dat ik sommige mensen hiermee pijn doe...

17. tamjedebamje

tamjedebamje Actief lid

Jun 10, 2010
    206
    0
    0
    NULL
    NULL
    Snap dat het sommige meiden pijn doet om ziets te lezen,
    maar vind wel dat er iets te snel conclusie's getrokken worden.
    TS is gewoon heel bang om zwanger te zijn.
    Tuurlijk had ze het dan beter veilig moeten doen,
    maar bij iemand van 18 loopt nou eenmaal weleens anders.
    Zeg daarmee niet dat het handig is.
    Dus meiden, kom op probeer je er een beetje overheen te zetten!

18. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

May 8, 2008
    9,079
    313
    83
    Female
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    Ja, zo werkt het idd in het echte leven, we kunnen allemaal onze voortplantingsdrift Zo Goed in bedwang houden!

@TS: relax. Zoals als eerder is gezegd, je kunt onmogelijk zwanger zijn. Haal diep adem en wacht af (easier said than done, I know ;)) Sterkte!

19. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

May 8, 2008
    9,079
    313
    83
    Female
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    +1.

20. sini88

sini88 Lid

May 22, 2012
    38
    6
    8
    ik heb vandaag een test gedaan en er stond dat ik niet zwanger was, bedankt voor de mensen die mij gesteund hebben, daardoor werd ik wat minder bang :)

Share This Page