Wie herkent dit? Telkens als we een verjaardag hebben, dus drukte in huis hebben of bij iemand anders is hij zo veel wakker snachts.. Mijndochtertje is autistisch en ik ben bang dat hij dit ook heeft.. Ik hoop t zo van niet.. Ik hoop dat iemand dit herkent, zeker iemand die een wat ouder kindje heeft die dit ook gehad heeft en die niet automatisch is..
Hier! Nu nog steeds bij mijn dochter en die is niet autistisch. Gewoon te veel indrukken zorgen ervoor dat ze niet rustig kan slapen. Oefenen helpt hier wel: eerst kort bij iemand spelen bijvoorbeeld en dan steeds langer.
hier ook last van toen ze kleiner waren ,meer als nu. Maar nu ook soms na een 'drukke' dag.. gaat dat bolleke alles verwerken. dromen. en dan ook wakker ... meestal even bij mama kroelen en is t weer goed.
Oke thanks meiden.. Stom dat je je dan zo druk maakt he.. Bij ieder 'dingetje' denk je, Oh nee he, hij toch ook niet.. Weer even opgelucht, thanks!!
Mijn zoontje heeft hier last van gehad tot zijn 3e jaar. Zodra we thuis kwamen van een drukke verjaardag, en ik deed zn pyama aan ging hij vaak spugen. Gewoon door de drukte die dag. Ook sliep hij een stuk onrustiger.. of hij was snachts 3-4 uur lang klaar wakker. Nu heeft hij er geen last meer van (4jaar)
Mn oudste van 2.5 heeft het soms nog, ineens gillend wakker worden snachts na een drukke dag. En hij is verre van autistisch volgens mij 😄. Hopelijk is dat ook geruststellend!