Ik ben benieuwd of jullie dit herkennen. Sinds 4 dagen is mijn meisje erg onrustig 's avonds en 's nachts. Net werd ze om 21.30 krijsent wakker. Dan troost ik haar en valt ze weer in slaap. Ze is dat echt heel verdrietig. En 's nachts ook 2x. Eerst maakte ik een flesje klaar, maar na een paar slokken is ze klaar. Honger is het dus niet. Ze is gewoon echt verdrietig. Ze zit in haar 4e sprong (waar ze verder geen last van lijkt te hebben). Herkennen jullie dit en is dit iets wat bij haar leeftijd hoort? Na zo'n nachts is ze zelf ook gesloopt. Gelukkig haalt ze het overdag wel in (zij wel ja, haha).
Ja ik herken het en het was hier een fase. Die soms weer terug komt. Soms wachtte ik heel even als ik weer een ijzige schreeuw hoorde vanuit zijn kamer, en sliep hij gewoon weer verder.
Hier ook af en toe. Onze zoon is nu 10 maanden en werd de afgelopen weken ook af en toe huilend wakker. Meestal kunnen we hem dan wel troosten door een aai over de bol oog even bij ons te nemen. In een incidenteel geval moeten we hem aanleggen om hem stil te krijgen. Afgelopen 2 weken niet meer gehad trouwens, dus is misschien ook wel een sprongetje geweest ... Ik weet niet wat het is, maar denk dat het heel normaal op deze leeftijden is. Waarschijnlijk naar dromen, idd verwerken van prikkels na drukke dag.
Vannacht ook weer: 21.20, 23.45, 01.30, 02.15, 03.00. De laatste 2 was even wen huiltje en toen weer stil. Die andere keren moest ik echt gaan troosten. Vind het zo sneu voor haar!
Nou het is alsof ik ons verhaal zit te lezen. Het enige verschil is dat Jelle wakker wordt, begint te huilen, en 10 sec later ophoudt en het lijkt alsof het nooit is gebeurd. De eerste paar keer rende ik er naartoe omdat ik dacht dat er iets vreselijks was gebeurd. Nu ga ik even naar hem toe, aai hem even over de bol, ik zeg tegen hem dat mama er is, en dan slaapt hij weer verder. Ik geef hem geen fles, en geeft hij ook niet aan, hij valt gelijk weer in slaap. Maar het is nu zeker al drie tot vier weken aan de gang. Vind het voor ons jochie zo zielig..
Oh en onze kleintje verschillen idd niet zo veel en als het bij jullie al 3/4 weken aan de gang is... Pff Hier stopt het dus soms vanzelf en soms moet ik echt troosten en is ze heel verdrietig. Duurt soms ook echt even een paar minuten voor ze weer stil is. En overdag gaat ze de slaap inhalen (zij wel ja haha)!