Hallo! Ik had een vraag met betreft slapen overdag. Mijn dochtertje van 12 weken slaapt heel slecht overdag. Na lang getob te hebben met reflux en daarna overstrekken door lichte voorkeurshouding gaat het slapen snachts heel goed. Alleen overdag dus nog niet. Net zoals gister, ze slaapt tot 6 dan even drinken en valt ze aan de borst in slaap tot 9. Anderhalf uur wakker, dan drinken en valt weer aan de borst in slaap tot 11 als ik der bij me hou. Soms slaapt ze dan van half 1 tot 4 en de avond is ze vaak wakker met soms een haze slaapje tussendoor. Doordat ze refkux heeft hou ik der altijd een half uur omhoog na de voeding. En ze slaapt dan tegen mij aan, als ik haar dan in der bedje leg ga ze direct woelen (ze heeft een puckababy omdat ze eerst zich zelf helemaal wakker hield vanwege heel erg maaien met haar armpjes in der slaap of het zitten aan der gezicht) vaak word ze dan een half uur later weer wakker. Terwijl als ze tegen mij aan slaapt makkelijk twee uurtjes kan slapen. Wat kan ik hier nu het beste aan doen? Zeker omdat ze aan de borst in slaap valt en ik met het half uur omhooghouden zit. Heeft u misschien tips? Alvast bedankt!
Hoi hoi, Hebben jullie het bedje al omhoog staan bij het hoofdeinde? Het kan ook een beetje mamahonger zijn. Misschien kun je een shirt van jezelf in bed leggen voor de geur?? Het kan ook darmkramp zijn, dan helpt infacol goed. Groetjes Adrienne
Ik heb juist het idee dat de darmkrampjes veel minder zijn. Ze slaapt Namelijk tegenwoordig savonds ook door! (heel blij mee ) maar ik ga het shirt eens proberen. Bedankt voor de tip! (hoofdeinde bedje staat omhoog, helpt ook goed)