Vandaag dus vrolijk de Pucca aangeschaft, ik baker hem nu in een dekentje van wol, maar het wordt wat warmer dus ik dacht ga de Pucca aanschaffen. Vandaag dus uitgeprobeerd, oh wat een ramp, hij werd helemaal overstuur, en die handjes en voetjes gingen tekeer in dat zakje, echt helemaal over de toeren was hij. Hij heeft nog nooit zo hard gehuild Meteen eruit gehaald, ingebakerd in zijn wollen dekentje en stil dat hij was, hij is meteen ook gaan slapen. Maar nu maak ik me zorgen, wat als het straks nog warmer wordt, kan hem niet in blijven bakeren in een wollen dekentje (niet dik maar toch). En slapen zonder kan hij nog niet, omdat hij maait met zijn handjes. Hoe aan te pakken, iemand ideeen?
Hoi, Is inbakeren met hydrofiel geen idee? Ik heb dat toen vorig jaar gedaan bij mijn dochtertje op google gezocht en intructie filmpje gevonden. Ging prima Succes
hoi in het begin deed Jill ook heel erg tegenstribbelen... toch misschien even doorzetten? na een poosje vond ze het wel ok maar nu ze 3,5 maand is vond ze het echt niets meer (tis een pittig tantetje ) hebben het nu maar afgebouwd. succes!
je kunt ook inbakeren met een laken, dat hebben wij ook lang gedaan. Dat ging goed, dat is iets groter dan een hydrofiel nl. succes!