overdag weinig drinken

Discussie in 'Stel je vraag aan de voedingskundige' gestart door nijntje84, 24 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nijntje84

nijntje84 Actief lid

8 okt 2012
    359
    0
    0
    Postbezorger
    Hengelo
    Hallo,

Mijn dochtertje van 4,5 maand komt sinds een paar weken weer snachts voor een voeding (hiervoor sliep ze van 22 tot 6 a7 uur). We doen nu om half 11 een schepje rijstebloem in de fles (afgekolfde melk). Dit heeft helaas voor ons geen effect.
    Nu is het de laatste dagen zo dat ze bij mij (ik geef nog steeds volledig borstvoeding) overdag weinig uit de borst wil drinken. Tussen de 70 en 140cc (wij hebben een weegschaal en ik weeg haar voor en na de voeding). De late en nachtvoeding drinkt ze tussen de 160 en 200cc. Als ze de laatste dagen bij de oppas is, drinkt ze de flesjes juist weer erg goed leeg. (
    Wat zouden jullie adviseren om te doen? Ik zou namelijk graag zien dat ze snachts geen of een kleine voeding nodig heeft en overdag goed drinkt.

Verder is ze erg nieuwsgierig en kijkt veel om zich heen met de borstvoeding. Ze is nu ongeveer 6200 gram. Ze drinkt op verzoek (ongeveer 4 a 5 uur, 8 a 9 uur, 12 a 13 uur, 16 a 17 uur, 19 a 20 uur en om 22.30 uur)

Alvast bedankt

2. Nestle

Nestle Fanatiek lid

30 dec 2012
    1.094
    1
    0

Deel Deze Pagina