Waterpokken? Ervaringen gezocht...

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Fem, 4 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Hey meiden,

Ik denk dat onze dochter de waterpokken heeft, overal op haar romp rode bultjes die droog aanvoelen en die jeuken, ik zag ook een 'verdwaald' plekje op haar benen en armen, ze heeft geen koorts en is verder ook vrolijk, dus wij denken de waterpokken. Mijn man gaat morgen ook naar de HA voor de zekerheid.

Mijn vraag aan moeders die ook een dreumes met WP gehad hebben, hoelang mogen ze nu niet naar het KDV? Vraag je hiervoor zorgverlof aan bij je werkgever? En zo ja, hoelang?

Alvast bedankt voor het antwoorden :).

Liefs,

Fem

2. Bluesky

Bluesky VIP lid

1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Bij ons mogen ze gewoon naar het kdv met de watrepokken omdat je kindje al besmettelijk is voordat ze bultjes krijgt. Weghouden van het kdv heeft dus geen zin omdat het kwaad al geschiedt is... Maar misschien dat bij jullie de regels anders zijn. Dan kun je het beste morgenochtend meteen even bellen.

JE kindje is niet meer besmettelijk als de vochtblaasjes allemaal zijn ingedroogd en dat kan ruim een week duren...

3. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Louise mocht niet komen hoor, we moesten wachten tot de blaasjes waren ingedroogd. Ik heb gewoon vrij genomen van mijn werk. Ik heb een tijdje terug een topic geopend toen Louise het had, zal even een linkje voor je opzoeken, er staan namelijk veel handige tips in.

Heel veel beterschap voor Sharon~!

4. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
  5. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Bluesky, ja, ik hoorde ook al zoiets, dank je wel, we gaan morgen zeker even bellen. Nu zijn het nog rode bultjes, ze zijn nog niet ingedroogd zeg maar...

Manuela, dank je wel, ik ga het gelijk lezen, dank je wel!

6. loesje

loesje Bekend lid

1 mrt 2006
    627
    0
    0
    peuterspeelzaalleidster
    overijssel

Deel Deze Pagina