In navolging van welke winterjas en welke zomersandalen, nu de vraag wat voor winterschoenen kopen jullie voor je kids? Vooral voor jongens, leren sneakers, of boots?? Ik ben benieuwd.
Hmmm zover ben ik nog niet, hoop wel dat ze tegen die tijd wat grotere voeten heeft zodat ik ook echt "normaal" schoentjes kan kopen hihi
voor mijn dochter laarsjes in alle soorten en kleuren en voor zoon straks leren sneakers zoals develab bv.
In de uitverkoop leren enkelboots gekocht van Muyters. 29,95. En dan maar hopen dat ze warm genoeg zijn; vast wel! http://ziengs-cdn.imageserve.nl/large_image/087702.jpg
Ik heb hoge "sneakers" van shoesme voor de herfst gekocht. Een maatje groter dan nu, zijn voetjes lijken zo snel te groeien! Verder leren lage schoentjes van shoesme. Kan hij nog even mee door.
Hier ook hoge adidas sneakers! Ik vraag me alleen af, welke maat kopen jullie dan? Mijn zoontje is nu bijna uit maat 21.... ik heb gelezen dat bij kindjes van 1 tot 3 jaar de voetjes gemiddeld 1 maat per 4 maand groeien. Dus als ik deze in sept zou halen, kan hij er mee doen tot dec! Of zou ik dan maat 23 kopen? moeilijk....
Hier ook hoge sneakers van shoesme voor het najaar en daarna voor de winter weer een paar laarsjes (waarschijnlijk ook van shoesme)... Weet zo nog niet welke maat ze tegen die tijd zal hebben!
Onze zoon heeft het liefst hoge wandelschoenen, dus die hebben we dit jaar ook gehaald. Ze zijn all-weather dus hij kan er ook mee door de regen en sneeuw zonder natte voeten te krijgen. Onze dochter heeft een paar hoge sneakers van de giga uitgezocht.