wakker worden in kinderwagen en niet in maxi-cosi

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door bloem79, 2 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bloem79

bloem79 Actief lid

16 okt 2006
    406
    0
    16
    Hoe kan het dat als we met onze dochter gaan wandelen in de wandelwagenbak dat ze gelijk wakker wordt als we thuis komen of als we stil staan en als we ergens heen gaan en ze zit in de maxi-cosi slaapt ze gewoon door, ook als we stilstaan:(
    Wie weet hoe dit kan??
    Ik wandel regelmatig met haar en tijdens het lopen slaapt ze dus wel totdat we dus thuis komen, dan is ze zo weer wakker. Kan moeilijk 2 uur gaan rondlopen, haha!

2. Nic1976

Nic1976 Fanatiek lid

27 okt 2009
    4.545
    732
    113
    Waarschijnlijk omdat de kleine in de maxi cosi geborgen ligt en in de wandel bak een beetje veel vrijheid heeft. Je zou eens kunnen proberen de kleine in een wikkel doek (lodger wrapper bv) te leggen en dan in de wandel bak misschien dat het helpt.

3. Blossum

Blossum Bekend lid

21 nov 2009
    559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hihi is bij ons idd precies hetzelfde! Wandel daarom dus wel gerust twee uur zodat uk tenminste eens een lange ruk slaapt (= een slechte slaper overdag). Maar idd wat Nic ook zegt, komt denk door de geborgenheid in de maxicosi.

4. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Hey...

hier eentje die en in de maxicosi en in de kinderwagen gewoon wakker wordt als we stil staan.

Heel fijn als ik bij de winkel in de rij bij de kassa sta. haha!

Ik weet niet wat het is, maar het is nou eenmaal zo.
    Hij slaapt sinds 10 weken (sinds hij ingebakerd wordt) altijd in zijn bedje, dus ik denk dat het dat is...dat hij gewoon alleen maar een lang slaapje daar doet en verder alleen maar korte tukkies...

Maar frappant is het wel he?! Het bedje wiegt ook nie...haha!

5. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    ja die van ons doet het precies zo. In de wandelwagen meteen wakker worden als we stil staan ( of na een half uurtje) en in de MC lekker blijven slapen. Ik heb weleens een uur in de woonkamer gelopen met Tycho omdat hij niet wilde slapen en het was buiten echt rotweer ( stortregen) en ik had geen auto. Whahahah en toen hij sliep heb ik de bak omhoog getild en op de slaapkamer gezet maar nee hoor na tien minuten was hij weer wakker. Pffff

xxx

6. silly88

silly88 Fanatiek lid

11 jan 2010
    1.429
    0
    0
    hier slaapt ie ook beter in de MC. alleen de kinderwagen is juist een ramp. hij sliep altijd als we aan het lopen waren, maar de laatste maand is het alleen maar huilen, huilen en huilen in de kinderwagen! maar goed hij is heeeel nieuwsgierig en de fysio adviseerde mij om een wandelwagen met lig stand te gaan gebruiken omdat ie dan wat meer ziet. maar goed dat is een beetje offtopic ;)

7. misa

misa Niet meer actief

Herkenbaar: alleen die van ons wordt in beide dingen wakker na even stilstaan..! :)
    Misschien bij thuiskomst gelijk in bed leggen?

8. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Ik wikkel hem lekker in een lodger wrapper en dan slaapt hij heerlijk door als ik hem het huis binnen rijdt. Gelukkig maar, ik bevries nu buiten ;) Haha misschien iets om te proberen?

9. Linnie1985

Linnie1985 Fanatiek lid

17 mrt 2010
    3.406
    0
    0
    NULL
    Gouda
    Hier ook een dochter die in de kinderwagen snel wakker wordt en huilt. In de maxicosi is ze altijd stil of slaapt lekker. Daarom laat ik haar gewoon in de maxicosi zitten als ik een boodschapje ga doen. Het is niet goed, ik weet het, maar een lekker tukje doen is ook belangrijk.
    Ik loop trouwens ook heel veel met een draagzak (de beco butterfly) en daar slaapt ze helemaal lekker in. Ze is altijd lekker rustig als ze daarin zit. Echt een uitkomst!

Deel Deze Pagina