Volgens het 'Oei ik groei boek' zitten we nu in de laatste sprong! JOEHOEEEE! En we hebben het overleefd ook nog Dat is straks wel een traktatie waard
daar kijk ik naar uit! dat mag je vieren hoor! de 11 maanden sprong is geloof ik voorbij nu, maar die hebben we gemerkt hoor...in combinatie met een doorkomend tandje was het dubbel feest. hij is nu lief aan het spelen-in de box- waar meneer normaal een hekel aan heeft. 8)
Gefeliciteerd ! Wij hebben nog 1 sprong te gaan en daarna gaat hier ook de vlag uit! Grote stuk gebak erbij en smullen maar.... .
hahaha, peuterpuberteit las ik net. Nou, da's pas het 'lichtere' werk. Wacht maar tot ze in de échte puberteit zitten! Dan wens je vast dat ze maar gewoon weer in een groeisprongetje zitten! hahaha!
Zeker niet! Ze willen als grote mensen doen, maar je kan ze niet aanspreken of straffen voor die leeftijd...soms erg moeilijk! Ze willen groot zijn in een klein lichaampje Soms heb ik gewoon hele discussies met meneer, na 5 min denk ik dan: wat sta ik nou te doen!?!?! een discussie te voeren met een 6 jarige!