zwangerschaps kilootjes!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door emmie, 15 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. emmie

    emmie Niet meer actief

    hoelang duurde het bij jullie voordat je weer je oude broekies aankon?
    en ging het snel met de kilo's?
    ik was voor mn zwangerschap 64kg
    aan het einde van mn zwangerschap 85kg
    en nu 75kg
    en mn mooie broeken die ik weer zooóó graag aan wil willen niet verder dan mn bovenbenen! :( :(
    liefs emmie
     
  2. toerist18

    toerist18 VIP lid

    23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Ik kon m'n heupbroeken vrij snel weer aan, met 3 maand ongeveer.
    Heb wel een paar grotere broeken gekocht, die nu te groot zijn.
    Maar dat was even een tussen oplossing.
    Nu kan ik alles weer aan, het waren voornamelijk m'n heupen die nog breder waren, en waar de broek niet meer over heen pastte.
    Nu een jaar later ben ik weer op m'n gewone gewicht, maar heb nog wel een buikje.
     
  3. Jucade

    Jucade VIP lid

    20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Hou op schei uit.. :( Ik woog 68, op t eind van mn zwangerschap 86, en nu 77 kilo. Ik lijn nog niet ivm borstvoeding.. Maar eer dat ik mn heupbroeken verder dan mn knieën krijg.. ;)
     
  4. bive

    bive Actief lid

    26 apr 2007
    177
    0
    0
    Ha ha hier nog een.....woog voor 67, aan het einde 95! en nu 72. Ik ben dus al een heel eind, maar het buikje blijft, dus mijn mooie shirtjes zijn nu gevuld met een buikje...........ik heb dus ook het een en ander nieuw gekocht.
    groetjes BIanca
     
  5. bloem31

    bloem31 Actief lid

    10 jul 2007
    388
    0
    0
    Ach ja je moet er wat voor over hebben.
    Ik woog voor de zwangerschap 61 kilo en aan het eind 78 kilo. Ik zit nu op de 64 kilo ongeveer, maar ik doe er niets voor. Ik geef bv en lijn dus absoluut niet, maar dat buikje......oef daar moet ik toch echt wat aan gaan doen.
    Ik kan me er alleen niet echt toe zetten. Is dit een bekend probleem?
     
  6. djellybelly

    djellybelly Niet meer actief

    ik woog voor 75 na zwangerschap 92 en nu 69 maar heb er echt mijn bestvoor gedaan gezond gegeten en gesport!

    maar dat buikje dat blijft da vind ik echt wel balen hoor!
     
  7. Cynthia85

    Cynthia85 Bekend lid

    4 aug 2006
    799
    0
    0
    Gezondheidzorg
    Schiedam
    Ik woog voor mijn zwangerschap 58, aan het einde 84 en nu 66. Mijn mooie maat 36 broeken blijven voorlopig nog wel even in de kast leggen.
    Even een tip voor mensen die weer een strak lichaam willen: Pilates! Ik doe het nu elke dag 15 minuten, buik, billen en benen...het is wel erg vermoeiend maar je ziet wel resultaat.
     
  8. Robyn

    Robyn Bekend lid

    23 mei 2006
    732
    0
    0
    Ambtenaar
    Naarden
    Ik woog voor de zwangerschap 72 erna woog ik 78. Ik ben nu sinds een paar weken aan het lijnen en weeg nu 71,5, sommige broeken pas ik nog steeds niet omdat die buik er maar niet af wil ondaks dat in 2 keer per dag oefeningen doen. Hij is al een stuk minder maar het gaat ZO langzaam...
     
  9. Marsupilami

    Marsupilami Fanatiek lid

    12 dec 2006
    2.070
    308
    83
    verpleegkundige
    hahaha, hier ook nog die buik
    's avonds na het eten lijkt het soms of ik nog zwanger ben :(
     
  10. Nemo

    Nemo Niet meer actief

    Na een paar weken had ik mijn gewone broek alweer aan. Zat wel nog een buikje, maar ik kreeg ze wel dicht.
    Ik woog voor de zwangerschap 75 kilo en aan het eind van de zwangerschap 90 kilo. Nu weeg ik 77/78 kilo.
    Moet nog wel iets gebeuren maar valt me al met al niet tegen.
     
  11. Esthertje

    Esthertje Fanatiek lid

    6 sep 2006
    1.807
    0
    36
    Haarlem
    Ik kreeg mijn spijkerbroek na een week weer aan, ik was voor de zwangerschap 54 kilo op het eind was ik 65 kilo en nu zit ik alweer een tijdje op de 54 kilo ;)
     
  12. Six

    Six Actief lid

    22 mei 2006
    449
    0
    0
    Gelderland
    Ik ben tijdens de zwangerschap veel aangekomen, zo'n 25 kilo schat ik zo... :oops: :oops: :oops:
    Inmiddels zijn er al wel weer 23 af :whistle: , dus nog even doorzetten! Mijn tip: wandelen, wandelen en nog eens wandelen met die wagen.
    Dat buikje zit er nog wel hoor, een soort 'loshangend schortje' :)

    Vanwege een keizersnee, duurde het extra lang voor ik mijn broeken weer aan kon. Alles wat ook maar een beetje strak zat deed pijn. Na een maand of 3/4 kreeg ik alles weer goed aan...
     
  13. Marjanne

    Marjanne Fanatiek lid

    13 mrt 2006
    1.912
    0
    0
    Noord Holland
    Gôh heel herkenbaar!
    Na de bevalling ben ik geen grammetje meer afgevallen en dat terwijl ik 4,5 maand bv heb gegeven!
    Maar morgen begin ik écht!
     
  14. marline1983

    marline1983 VIP lid

    11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    hoii ik ken het
    youame is nu bijna 10 maand
    en k kan nog mijn eigen mooie broeken niet aan
    idd ook niet hoger dan mijn bovenbenen

    ik woog voor de zwangerschap 58 kilo en nu 79 kilo
    probeer echt minder te eten drink bijna geen cola meer
    sporten gaat nu lastig heb maandag mijn pols gebroken met skeeleren omdat ik wou afvallen

    iemand nog tips voor me
     
  15. Angela27

    Angela27 Actief lid

    29 jun 2006
    204
    0
    0
    Planner
    Ergens in zonnig Gelderland
    Nou ik woog 68 voor mijn zwangerschap en aan het einde 84... Op dit moment weeg ik 70.4 dus ben heel erg blij dat ik bijna weer op mijn oude gewicht ben... Moet zeggen dat het niet van zelf gaat.. Ben ook wel weer aan het sporten.. Was het zo zat die kilo's...
     
  16. Moesje78

    Moesje78 Fanatiek lid

    26 apr 2006
    2.177
    1
    0
    Ik wou voor dat ik weer aan het werk zat onder mijn oude gewicht zitten.
    Had nl. ook nog een paar rokerskilo's die eraf moesten. Was 60 toen ik zwanger werd, 75 kg was ik hoogzwanger en nu met veel moeite zit ik op 52 kg.

    Ik kon na 6 weken mijn eigen broeken weer aan. Heb in die tussentijd ook een paar broeken erbij gehaald, was die positiebroeken zo zat.
     
  17. bosi333

    bosi333 VIP lid

    1 aug 2006
    37.176
    6.711
    113
    Lijkt mijn verhaal wel, alleen was ik op het eind 80 kilo.

    Nu 66 ook, en hel gaat langzaaaaaaammmmm, pffff.

    Maar ook elke dag pilates, en het wordt alweer iets strakker.

    Ik heb nu broeken maat 40 gehaald. Rokjes pas ik van de H&M weer van maat 36.

    Het zit bij mij nu nog vooral bij de buik, borsten (BV) en gezicht.

    Even geduld nog denk ik, :(
     
  18. Robyn

    Robyn Bekend lid

    23 mei 2006
    732
    0
    0
    Ambtenaar
    Naarden
    Ik moet zeggen dat het afvallen nu wel goed gaat. Ik moest gewoon een knop omzetten. Ik eet nu gewoon 3x op een dag. Alleen volkoren brood weinig tot geen tussendoortjes en na 7 uur 's avonds niks meer. Ik ben nu in ongeveer 4 weken 5 kilo afgevallen. Het gaat niet heel snel maar hoe langzamer het gaat hoe minder snel het er weer aan zit.
     
  19. nicole26

    nicole26 Niet meer actief

    Ik woog voordat ik zwanger werd 63 kilo en op het eind van mn zwangerschap 99 kilo , en nu weeg ik 79 kilo dus ik moet nog een heel eind en het lijkt wel alsof het nu gewoon stilstaat en er niets meer vanaf gaat :cry:
     
  20. Mila24

    Mila24 Fanatiek lid

    30 jun 2007
    2.199
    0
    0
    Antwerpen
    Ik ben 30 kilo bij gekomen in mijn zwangerschap en na 16 maanden is nog lang niet alles eraf.
    Wat waarschijnlijk ook nooit meer gaat gebeuren :confused: .... Ik woog op het einde van mijn zwangerschap 90 kilo ik ben nu 69 ....
    Ik had altijd maar 36 maar daar zal ik denk ik niet meer inkomen omdat ik nogal een snoeper ben.
    Ik heb nog steeds een buik wat super vervelend is en met sporten ook niet weg gaat.......... dus mocht iemand nog een gouden tip hebben dan hoor ik dat graag

    Dat laatste zinnetje komt mij heeeeeel bekend voor , iedere dag weer ik ga nu echt beginnen met afvallen haha ;)
     

Deel Deze Pagina