Hebben jullie kindjes hier ook zo'n last van? Mijn zoontje van 16 maanden zweet zich een ongeluk als hij in bed ligt. Het is nu ook wel aardig warm in de kamer maar hij heeft hier nooit eerder last van gehad. Zou het er mee te maken kunnen hebben dat hij pas ziek is geweest? of is het echt de warmte? vind het zo sneu... En heeft er iemand eventueel tips? Hij ligt nu in een luiertje met alleen een zomer slaapzak aan
Hier ook hoor, als we haar uit bedje halen is haar hele bolletje nat en bezweet... Heb geen tips voor je Hier sliep ze in extreme hitte alleen in een rompertje zonder mouwen en luier
Dat is vrij normaal. Kleine kinderen zweten wat meer oa door een dunnere huid. Ik zou zorgen dat hij genoeg drinkt en inderdaad luchtig kleden. Meer kun je niet doen.
Ja hoor hier net nog even gekeken en zeik natte haartjes terwijl hij in romper zonder mouwen en een dunne pyamabroek in bed ligt. Zonder slaapzak. Hij slaapt heerlijk maar heeft het zo blijkbaar nog steeds warm.
hier was ze vanavond ook wakker geworden met bezwete haartjes. Daarop slaapzak uitgedaan, drinken gegeven, schone luier. Zonder slaapzak ging ze niet meer slapen maar spelen. Een half uur geleden haar in de slaapzak gedaan met alleen romper aan en nu slaapt ze weer.
Hier ook een zwetend meisje.Voorheen nooit last van gehad maar nu met deze warmte in huis ook een nat bolletje.Hier ook alleen romper met zomerslaapzak en een lakentje en idd genoeg drinken.
Hier goed drinken voor het slapen, in de lakendunne slaapzak met rompertje zonder mouwen. Ze slaapt gelukkig heel goed, maar voelt duidelijk wat zweterig.
gelukkig zijn we niet de enige zo vervelend he.. hij is wel een paar keer wakker geworden vannacht...niet echt lekker geslapen volgens mij.. maarja..wie wel met dit weer
Ons ventje had de afgelopen dagen alleen een luier met onderbroekje aan in bed. In de auto hebben we nu in zijn stoel een aeromoov liggen. Hij komt nu niet meer zwetend uit de auto!