bang

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door pattyxx, 27 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pattyxx

pattyxx Actief lid

12 dec 2014
    130
    0
    0
    Hallo

een vriendin van me was 1 dag langer zwanger al mij nu is het bij haar totaal mis gegaan maandagnacht is ze opgenomen met weeën en 4cm ontsluiting en vandaag moest ze bevallen van haar zoontje deze heeft 20 minuten geleefd.
    vreselijk verhaal kan het niet los laten.
    nu ben ik toch zo bang dat er bij mij ook zoiets kan gebeuren of een andere manier waarop het mis kan gaan.
    Ik weet dat tijdens de hele zwangerschap wat mis kan gaan maar nu het zo dichtbij is gekomen ben ik ook zo vreselijk bang.
    iemand tips hoe ik dit los kan laten.

2. Marlijn82

Marlijn82 Fanatiek lid

28 mrt 2012
    1.968
    0
    0
    Overijssel
    Nee heel logisch juist dat je nu ontzettend bang bent. Probeer het wel even te relativeren en bespreek het met je verloskundige, misschien kan zij wat angst bij je weghalen. Sterkte in ieder geval, lijkt me in deze ook vreselijk voor je vriendin om te zien dat bij jullie alles nog lekker veilig in je buik zit.

3. Chocochippie

Chocochippie Niet meer actief

Ah jeetje wat vreselijk :(
    Ik snap dat je bang bent zeker als zoiets zo dichtbij gebeurd.
    Het los laten zal heel lastig zijn zeker omdat het je vriendin is, maar je moet vertrouwen proberen te houden in je zwangerschap.
    Sterkte!

4. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Jeetje wat heftig zeg!

Hier iets soortgelijks meegemaakt, m'n nichtje en ik scheelden 10 dagen qua uitgerekende datum en zij is begin februari al bevallen met 26 weken van haar kindje. Was wel ff heel moeilijk maar ben toch steeds betrokken en geïnteresseerd geweest naar hen toe en heb zelf wat extra echo's ingepland in die tijd om wat geruster te zijn.

Heel moeilijk! Sterkte voor je vriendin...

5. momy2b

momy2b Actief lid

4 feb 2015
    380
    0
    0
    NULL
    NULL
    wat ontzettend naar zeg bah :( vreselijk! lijkt me heel lastig om zelf dan zwanger te zijn terwijl zei zoiets heftigs mee moest maken..je angsten zijn heel begrijpelijk...maar blijf realistisch het gaat bij het merendeel goed...en zou idd ook een extra echo inplannen en het met je vk erover hebben..sterkte ermee

Deel Deze Pagina