Ik heb een Singer van begin jaren 90 met een "modern" spoelhuis. Deze werd vastgehouden door een soort metalen klemmetje in de vorm van een lusje. Vorige week is dit klemmetje afgebroken maar zolang ik niet te gekke dingen deed, bleef het spoelhuis wel zitten. Tot daarnet, het spoelhuis schiet telkens los waardoor de naald breekt. Zijn er onderdeeltjes voor te bestellen om het spoelhuis weer vast te klemmen? Er zit 1 naaimachinewinkel in de stad maar die vent is een hork
heb je gene markt in de buurt ? je bedoelt toch het huisje en niet waar hij ingezet word ? huisje zelf kan je makkelijk namelijk nog vinden op de markt , maar ook wel via het web , is het de huizing zelf waar je de spoel inzet dan moet hij gemaakt worden en moetttttttttttttt je wel naar de winkel
waar het ding ingezet wordt Krijg ik vast weer op mn donder dat ik mijn (tot voor kort goed functionerende) naaimachine via mp heb gekocht en niet bij hem. Ugh.
Ik zal straks even foto's maken. Misschien zien jullie wat er scheelt. Heb hem helemaal uit elkaar gehaald want ik weet niet honderd procent zeker of dat het (grootste) probleem is aangezien hij het eerder zonder klemmetje wel redelijk deed. Ik heb er zo de pest in. Ik was bezig met een lange onderbroek voor D. als kadootje en die kan ik dus nu niet afmaken